5 to go lansează un nou concept de franciză, Espresso
5 to go a introdus un concept inovativ de franciză, numit Espresso, care constă într-o rulotă ce poate fi amplasată în locuri greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități mici. Această rulotă este ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare.
Prețul pentru achiziția unei rulote complet echipate, care include brandingul și este „ready to work”, este de 12.500 euro + TVA.
Lucian Bădilă, cofondator 5 to go, a declarat: „Este un concept a cărui lansare la scară largă o pregăteam de ceva vreme și care maximizează potențialul unor spații subutilizate, facilitează accesarea de noi piețe și ne permite să ne adresăm unor segmente extinse de consumatori și antreprenori. Estimăm că în 2025 vom vinde între 20 și 40 de rulote comerciale 5 to go Espresso și peste 50 în 2026.”
Acest concept este extrem de versatil și rezolvă o problemă majoră legată de zonele inaccesibile din punct de vedere comercial, fiind ușor de poziționat și valorificat. Până acum, conceptul era disponibil doar pentru francizații 5 to go, iar acum este deschis și pentru mass market.
Înființată în 2015, 5 to go a depășit pragul de 600 de unități deschise, devenind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est.