Hot News
Testele nucleare: motivele pentru care au fost suspendate, scopul acestora și țările care dețin arme nucleare
Paraziții la Doors Club
Kempes la Club Phoenix
Iris (Cristi Minculescu, Valter și Boro) la Doors Club
Agricultura din România, în pericol: 7,5 milioane de hectare riscă deșertificarea. Avertismentul climatologilor
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.
Economic

Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.

Data: 18 martie 2025 - 07:31
Petrache Poenaru 282
Distribuie
video profit ro tv alexandru petrea ceo highlight agency cozile sunt factorul principal care il deranjeaza pe consumatorul roman in hipermarket premiile instant si reducerile pot schimba lo 67d9041f3bbbf

Sursa foto: Google Images

Impactul cozilor asupra experienței de shopping a românilor

Conform unui studiu realizat de Highlight Agency, românii continuă să aprecieze experiența de cumpărături, în ciuda presiunilor financiare și a contextului economic imprevizibil. Alexandru Petrea, CEO-ul companiei, afirmă că „cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român atunci când merge în hipermarket”. Deși se aștepta ca majorarea veniturilor și a prețurilor să fie principalele preocupări, studiul a relevat că românii sunt mai stresați de timpii de așteptare și de dificultățile legate de parcarea în hipermarketuri.

Loialitatea față de branduri influențată de reduceri și premii instant

Studiul a evidențiat, de asemenea, că românii sunt foarte receptivi la reduceri și promoții, cu 72% dintre respondenți arătând o sensibilitate crescută față de aceste oferte. Petrea subliniază că „premiile instant și reducerile pot determina schimbarea loialității față de un brand pe loc, pentru peste 70% dintre consumatori”. Această capacitate de a influența rapid deciziile de cumpărare face ca retailerii să fie mai atenți la tipul de stimuli pe care îi oferă consumatorilor.

În plus, Petrea menționează că „Generația X preferă gadget-urile în proporție de 79%”, ceea ce sugerează că premiile pot fi un factor decisiv în atragerea consumatorilor. De asemenea, Gen Z este foarte deschisă la experiențe de gamificare în cadrul campaniilor promoționale, ceea ce ar putea influența semnificativ alegerile lor de cumpărare.

Preferințele consumatorilor români în hipermarketuri

Alexandru Petrea, CEO al Highlight Agency, a evidențiat că cozile reprezintă principalul factor de deranj pentru consumatorii români atunci când se află în hipermarketuri. El observă că oamenii din generațiile mai în vârstă au o rută bine definită la cumpărături, fiind atenți la cozi și locuri de parcare.

Petrea subliniază că aceste persoane, de obicei cu o listă de cumpărături pe hârtie, sunt foarte conștiente de reduceri și promoții. De asemenea, plasarea produselor la capătul de raft este esențială pentru a atrage atenția lor, întrucât nu sunt deschiși să cumpere din zona caselor de marcat, având o rută stabilită. Aproape 80% dintre ei apreciază premiile de tip gadget, ceea ce sugerează că astfel de oferte pot influența decizia de cumpărare.

În plus, studiile arată că plasările speciale au un impact semnificativ asupra achizițiilor. Aproximativ 40% dintre consumatori sunt influențați de aceste plasări, iar o plasare corectă în zona caselor de marcat poate determina 64% dintre cumpărători să acționeze impulsiv. Generația Z este cea mai receptivă la plasările speciale, cu un procent de 52%, în timp ce Baby Boomers preferă plasările de tip capăt de raft.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent foto farmaceutica remedia semneaza o noua investitie 67d900b6abf67 Farmaceutica Remedia anunță o nouă investiție
Articolul următor salariul sefului ford taiat pentru ca nu si a atins obiectivele suma primita ramane insa impresionanta 67d904307a0c3 Salariul șefului Ford redus din cauza neîndeplinirii obiectivelor, dar suma primită rămâne impresionantă.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
testele nucleare de ce au incetat care este scopul lor si ce tari detin astfel de arme 690842a4a51e3

Testele nucleare: motivele pentru care au fost suspendate, scopul acestora și țările care dețin arme nucleare

3 noiembrie 2025 1
parazitii doors club 69083e6ed997e

Paraziții la Doors Club

3 noiembrie 2025 3
kempes club phoenix 69083e64aca05

Kempes la Club Phoenix

3 noiembrie 2025 6
iris cristi minculescu valter si boro doors club 69083e5a03995

Iris (Cristi Minculescu, Valter și Boro) la Doors Club

3 noiembrie 2025 5
video agricultura din romania in pericol 75 milioane de hectare risca desertificarea avertismentul climatologilor 6908381b711ee

Agricultura din România, în pericol: 7,5 milioane de hectare riscă deșertificarea. Avertismentul climatologilor

3 noiembrie 2025 9
video romania are prima ferma de stridii din marea neagra cum arata productia dupa un an de experimente 69083815a2e8b

România are prima fermă de stridii din Marea Neagră. Cum arată producția după un an de experimente.

3 noiembrie 2025 10

Te-ar putea interesa și...

pasapoarte platite cu bitcoin tarile unde crypto milionarii investesc in vize de aur 68da6f6320e1c
Economic

Pașapoarte achiziționate cu bitcoin: Țările în care crypto-milionarii investesc în „vize de aur”

29 septembrie 2025 46
nori negri deasupra celei mai mari economii a europei vine recesiunea 68231b2616383
Economic

Nori negri deasupra celei mai mari economii a Europei – Se apropie recesiunea

13 mai 2025 356
video byd incarca inca un vapor de masini electrice pentru pietele din europa chinezii au redus costurile cu sute de milioane de euro cu ajutorul propriilor nave 67e1dfad4529a
Economic

BYD încarcă un vapor de mașini electrice pentru piețele din Europa. Chinezii au redus costurile cu sute de milioane de euro cu ajutorul propriilor nave.

25 martie 2025 204
delgaz grid a investit anul trecut 171 de milioane de euro in retelele de gaze si electricitate 67dc141ac4dfa
Economic

Delgaz Grid a investit 171 de milioane de euro în rețelele de gaze și electricitate în anul anterior.

20 martie 2025 273
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?