Hot News
Țara Piticilor ar putea fi modernizată în 2026: proiect de aproape 40 de milioane de lei
Un fost judecător al CCR explică de ce „nu e posibil” referendumul în Justiție anunțat de Nicușor Dan
Controversele din spatele lui Louis Pasteur: ce ne dezvăluie caietele sale secrete despre etica științei.
Conflictul din Justiție poate deveni „o vulnerabilitate statală”, avertizează fostul consilier prezidențial Cristian Diaconescu
CSM reacționează dur după referendumul anunțat de Nicușor Dan: „Nu vom tolera nicio formă de ingerință” în Justiție
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri
Economic

Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri

Data: 1 iulie 2025 - 13:34
Petrache Poenaru 352
Distribuie
coborarea la receptie in halat sau manifestarile de afectiune in piscina cele mai enervante comportamente ale turistilor spuse chiar de hotelieri 6863c6064bb5a

Sursa foto: Google Images

Comportamentele Enervante ale Turiștilor, Conform Hotelierilor

Hotelurile își doresc ca oaspeții să se simtă confortabil, dar unele comportamente ale acestora sunt considerate inadecvate. Un sondaj realizat de Hotels.com arată că majoritatea hotelierilor consideră anumite comportamente ca fiind foarte deranjante.

Conform sondajului, cel mai nepotrivit comportament este mersul desculț în zonele publice, 94% dintre respondenți considerându-l inacceptabil. Pe locul al doilea se află turiștii care coboară în halat de baie în holul hotelului, cu 92% dintre hotelieri condamnând acest comportament.

Manifestările de afecțiune în piscină sunt, de asemenea, pe lista neagră, 86% dintre respondenți exprimându-și dezaprobarea. Hotelierii încearcă adesea să gestioneze aceste comportamente într-un mod discret, preferând să evite observațiile directe, conform lui Reem Arbid, cofondatoarea The Blue Door Kitchen & Inn.

O altă problemă frecvent întâlnită este vorbirea tare la telefon, care poate deranja ceilalți oaspeți. Deși personalul hotelier poate solicita politicos ca apelurile să fie continuate în altă parte, reacțiile nu sunt întotdeauna pozitive.

În unele hoteluri de lux, precum La Coralina Island House din Panama, a te prezenta în pijamale sau desculț poate fi considerat lipsit de respect. De aceea, unele locații trimit îndrumări generale privind comportamentul adecvat prin e-mail înainte de sosirea oaspeților.

Pe de altă parte, există hoteluri care adoptă o abordare mai modernă față de comportamentele oaspeților, primind cu brațele deschise diverse situații, inclusiv pijamale la micul dejun și copii care se joacă în piscină, după cum afirmă Sam Jagger, directorul general al The Maybourne Beverly Hills.

Mary D’Argenis-Fernandez, fondatoarea MDA Hospitality Solutions, susține că problemele mai semnificative sunt cele legate de conflictele cu personalul sau cu alți oaspeți, care pot deveni o preocupare majoră pentru cei din industrie.

Comportamente enervante ale turiștilor, conform hotelierilor

Hotelierii au identificat mai multe comportamente enervante ale turiștilor, printre care se numără și obiceiul de a rezerva șezlonguri la piscină cu prosoape, fără a le folosi timp îndelungat. Aproximativ 60% dintre respondenți au declarat că nu aprobă acest comportament, ceea ce a dus la implementarea unor măsuri de restricționare în diverse hoteluri.

De exemplu, Marriott’s Maui Ocean Club – Lahaina & Napili Towers permite oaspeților să rezerve un singur scaun suplimentar, în timp ce St. George Beach Hotel & Spa Resort din Cipru oferă acces exclusiv la un anumit șezlong pe durata sejurului. Aceste inițiative sunt menite să combată abuzurile și să asigure o experiență plăcută pentru toți turiștii.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent radu burnete romania traverseaza o criza existentiala avem nevoie de un nou contract intre stat si cetateni in privinta taxarii 6863c4a5def5c Radu Burnete: „România traversează o criză existențială. Este necesar un nou contract între stat și cetățeni în ceea ce privește taxarea”
Articolul următor ciprian tatarusanu a dat fotbalul pe agricultura fostul portar de la fcsb si a prezentat proiectul 6863c7d0b2098 Ciprian Tătărușanu a renunțat la fotbal pentru agricultură! Fostul portar de la FCSB și-a prezentat proiectul.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
tara piticilor ar putea intra in 2026 in modernizare proiect de aproape 40 de milioane de lei 69487dc8d9cc7

Țara Piticilor ar putea fi modernizată în 2026: proiect de aproape 40 de milioane de lei

22 decembrie 2025 12
exclusiv un fost judecator al ccr explica de ce nu e posibil referendumul in justitie anuntat de nicusor dan 69486bb7b387f

Un fost judecător al CCR explică de ce „nu e posibil” referendumul în Justiție anunțat de Nicușor Dan

21 decembrie 2025 203
controversele din spatele unei legende stiintifice louis pasteur ce ne spun caietele sale secrete despre etica stiintei 694869d166675

Controversele din spatele lui Louis Pasteur: ce ne dezvăluie caietele sale secrete despre etica științei.

21 decembrie 2025 17
exclusiv conflictul din justitie poate deveni o vulnerabilitate statala avertizeaza fostul consilier prezidential cristian diaconescu 694856be8cc5d

Conflictul din Justiție poate deveni „o vulnerabilitate statală”, avertizează fostul consilier prezidențial Cristian Diaconescu

21 decembrie 2025 153
news alert csm reactioneaza dur dupa referendumul anuntat de nicusor dan nu vom tolera nicio forma de ingerinta in justitie 694853515e2f4

CSM reacționează dur după referendumul anunțat de Nicușor Dan: „Nu vom tolera nicio formă de ingerință” în Justiție

21 decembrie 2025 197
ciucu dupa discutiile cu bolojan si ministrul nazare termoenergetica primeste imprumut pentru a evita blocajul financiar in ianuarie 69484c8fbbbc8

Ciucu, după discuțiile cu Bolojan și ministrul Nazare: Termoenergetica obține împrumut pentru a preveni blocajul financiar în ianuarie

21 decembrie 2025 19

Te-ar putea interesa și...

agricultorii polonezi reiau blocada la un punct de frontiera cu ucraina 68233ab2a9114
Economic

Agricultorii polonezi reîncep blocada la un punct de frontieră cu Ucraina

13 mai 2025 290
video guvern masurile din ordonanta trenulet vor reduce cheltuielile bugetare cu 19 miliarde lei adica 1 din pib 677003934bc79
Economic

Guvern: Măsurile din ordonanța ”trenuleț” vor reduce cheltuielile bugetare cu 19 miliarde lei, adică 1% din PIB

28 decembrie 2024 274
indicele robor a stagnat 6790b64819337
Economic

Indicele ROBOR a rămas constant

22 ianuarie 2025 366
sua avertizeaza pirelli asupra posibilelor restrictii de vanzari din cauza temerilor privind investitorul chinez 6836c8bf802d4
Economic

SUA avertizează Pirelli în legătură cu posibile restricții de vânzări din cauza îngrijorărilor legate de investitorul chinez

28 mai 2025 59
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?