Tentativă de mituire pentru Balonul de Aur
Pe 12 septembrie, jurnalistul Neal Gardner a dezvăluit pe contul său de socializare un e-mail controversat primit de la o agenție de comunicare, care propunea promovarea candidaturii lui Ousmane Dembélé pentru Balonul de Aur, în schimbul unei remunerații. E-mailul conținea o solicitare de colaborare pentru o campanie de promovare, menționând intenția de a redacta trei tweet-uri pe săptămână, timp de o lună, pentru a evidenția performanțele jucătorului.
Agenția, Bangrr International, cu sediul în India, a fost identificată ca fiind expeditorul acestui mesaj. Deși Gardner a decis să ascundă numele expeditorului, investigațiile realizate de publicația The Athletic au confirmat proveniența e-mailului. În ciuda asigurărilor din anturajul lui Dembélé că acesta nu este implicat în afacere, agenția a recunoscut existența e-mailului, oferind o justificare puțin credibilă.
Ali Husain, fondatorul agenției, a explicat că e-mailul a fost trimis de o stagiară care a acționat pe cont propriu, fără a avea un mandat oficial din partea agenției. Acesta a descris inițiativa ca fiind o cercetare personală menită să exploreze parteneriatele dintre influențatori și jurnaliști în domeniul sportiv, subliniind că nu a fost o directivă a agenției.
Ousmane Dembélé, după un sezon remarcabil cu PSG, având 35 de goluri și 16 pase decisive în 2024-2025, este acum în cursa pentru a deveni al șaselea francez care câștigă Balonul de Aur.
Tentativă de mituire pentru Balonul de Aur
Se pare că o tentativă de mituire a fost descoperită în legătură cu următorul Balon de Aur. Totul a început de la un e-mail prin care se solicita o ofertă.
Acest incident ridică semne de întrebare asupra integrității procesului de selecție pentru acest premiu prestigios, care a fost câștigat de-a lungul timpului de jucători de renume precum Jean-Pierre Papin, Zinedine Zidane și Karim Benzema.