Noul Rebranding al Poștei Române
Poșta Română a anunțat astăzi lansarea noului său logo, primul schimbat din 2004. Serviciile de rebranding au costat aproximativ 48.000 de euro, iar reprezentanții companiei s-au declarat „extrem de mulțumiți de ce a ieșit”.
Detalii despre Procesul de Rebranding
În cadrul unei conferințe de presă, directorul general Valentin Ștefan a subliniat importanța acestui proces, afirmând: „Nu am făcut un logo, ci un proces de branding pentru Poșta Română”. Rebrandingul include nu doar schimbarea logo-ului, ci și colantarea tuturor mașinilor și modificarea uniformelor angajaților.
Investiții Viitoare și Modernizare
Pe lângă rebranding, Poșta Română va investi între 10 și 15 milioane de euro pentru modernizarea oficiilor poștale în următorii doi ani. „Trebuie făcute, indiferent dacă aveam rebranding sau nu”, a adăugat Valentin Ștefan.
Elemente ale Pachetului de Rebranding
Potrivit unui anunț publicat pe portalul achizițiilor publice, pachetul de rebranding include elaborarea unui nou logo, o analiză a pieței, workshopuri și interviuri pentru a evalua percepția asupra brandului.
Viziune pentru Viitor
Reprezentanții companiei care au realizat rebrandingul au explicat că noua imagine simbolizează „un nod care duce coletele și care conectează România”. De asemenea, Poșta Română își propune să dezvolte un ghișeu universal, hub-uri logistice și soluții digitale accesibile.
În plus, Poșta Română va lansa compania Zor, care se va concentra pe curieratul rapid, având ca target tinerii cu vârste între 18 și 20 de ani. Valentin Ștefan a subliniat că „ne-am adaptat, și ne-am dezvoltat continuu” pentru a răspunde nevoilor clienților.