Hot News
Primăria Poarta Albă a premiat cinci cupluri care au sărbătorit 50 de ani de căsnicie.
Cum s-ar putea organiza referendumul privind problemele din justiție. Ce variantă ia în considerare Președinția (surse)
Alertă de știri: Daniel David a demisionat din funcția de ministru al Educației: „Motivația retragerii mele este simplă”
Sentințele contradictorii, problema care generează neîncrederea în justiție. Premierul: „Senzația de nedreptate este mare”
Proiect de lege: Repararea sau înlocuirea bunurilor neconforme în maximum 15 zile lucrătoare
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Economic

Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!

Data: 13 decembrie 2024 - 13:06
Petrache Poenaru 366
Distribuie
foto proprietarul unui salon de coafura din romania explica tendinta privind avansul de 50 care poate fi pierdut noi platim 50 din necazurile clientilor toti se vaita de acelasi lucru 675c04e4cdedd

Sursa foto: Google Images

Proprietarul unui salon de coafură din România explică avansul de 50%

Proprietarul unui salon de coafură din România a implementat un sistem de rezervare care impune un avans de 50% din valoarea programării. Acest avans poate fi pierdut dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 de ore înainte. Motivul acestei decizii este creșterea numărului de programări neonorate, care a generat pierderi semnificative pentru afacere.

Impactul programărilor neonorate

În ultimele patru luni, pierderile cauzate de programările neonorate au depășit 72.000 de euro. Proprietarul subliniază că aceste pierderi afectează toți antreprenorii din domeniul serviciilor, inclusiv medici, restaurante și saloane, care se confruntă cu aceleași probleme. Costurile fixe (chirii, salarii, utilități) rămân neacoperite atunci când programările nu sunt onorate.

Schimbarea comportamentului clienților

Conform proprietarului, comportamentul clienților s-a schimbat drastic, iar programările online au crescut semnificativ în ultimii trei ani, dar odată cu această creștere a venit și o tendință de neprezentare. El menționează că, în alte domenii, cum ar fi turismul sau cinematografia, neprezentarea duce la penalizări, iar acest principiu ar trebui să se aplice și în sectorul de înfrumusețare.

Necesitatea unui avans pentru sustenabilitate

Proprietarul consideră că implementarea acestui sistem nu afectează clienții care respectă programările, ci este o măsură necesară pentru a asigura sustenabilitatea afacerii. El atrage atenția asupra faptului că, fără un avans, pierderile financiare se reflectă în creșterea generală a prețurilor, afectând toți clienții.

Proprietarul salonului GETT’S discută despre avansul de 50% și provocările clienților

Proprietarul salonului de coafură GETT’S din România a explicat recent tendința de a solicita un avans de 50% din partea clienților, subliniind că această practică este menită să împărtășească riscurile financiare. „Noi plătim 50% din necazurile clienților. Facem pierderea jumate/jumate cu clienții, atât timp cât va fi sustenabil, tocmai pentru că ne dorim și apreciem fidelitatea acestora”, a declarat proprietarul.

Cu toate acestea, el a observat o fractură în modul de gândire al clienților, care, pe de o parte, nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile dificile, dar, pe de altă parte, se așteaptă ca salonul să suporte costurile generate de acestea. „Deși înțelegem problemele complexe pe care viața le aduce, nu ne permitem să plătim pentru necazurile clienților”, a adăugat acesta.

Antreprenorul a subliniat că, în ciuda digitalizării și a beneficiilor aduse de tehnologie, feedback-ul din partea clienților a fost lipsit de recunoștință. „În cele 7 luni în care suportăm 50% din necazurile clienților, nu am auzit un singur «mulțumesc», ci doar reacții emoționale și critici”, a menționat el.

Acesta a lansat un apel către toți clienții și jucătorii din industrie să susțină și să promoveze sisteme similare, care să împărtășească responsabilitățile financiare și să contribuie la o relație mai echitabilă între prestatori și beneficiari.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video se deschide circulatia pe un nou tronson de autostrada cum arata din drona 675c017aa18ac Se deschide circulația pe un nou tronson de autostradă: Cum arată din dronă
Articolul următor galerie foto cum arata stadioanele pe care arabia saudita le are in plan pentru cea mai mare cupa mondiala din istorie 675c07fe867b7 Cum arată stadioanele pe care Arabia Saudită le are în plan pentru „cea mai mare Cupă Mondială din istorie”
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
primaria poarta alba a premiat cinci cupluri care au celebrat nunta de aur 6949a736424c9

Primăria Poarta Albă a premiat cinci cupluri care au sărbătorit 50 de ani de căsnicie.

22 decembrie 2025 311
video cum s ar putea face referendumul privind problemele din justitie ce varianta ia in calcul presedintia surse 6949a4c6cf9d5

Cum s-ar putea organiza referendumul privind problemele din justiție. Ce variantă ia în considerare Președinția (surse)

22 decembrie 2025 298
news alert daniel david a demisionat din functia de ministru al educatiei motivatia retragerii mele este simpla 6949a237848f1

Alertă de știri: Daniel David a demisionat din funcția de ministru al Educației: „Motivația retragerii mele este simplă”

22 decembrie 2025 6
sentintele contradictorii problema care alimenteaza neincrederea in justitie premierul senzatia de nedreptate este mare 6949a1378947e

Sentințele contradictorii, problema care generează neîncrederea în justiție. Premierul: „Senzația de nedreptate este mare”

22 decembrie 2025 7
proiect de lege repararea sau inlocuirea bunurilor neconforme sa se faca in maxim 15 zile lucratoare 6949969542e61

Proiect de lege: Repararea sau înlocuirea bunurilor neconforme în maximum 15 zile lucrătoare

22 decembrie 2025 199
video mai cresc taxele in 2026 conditiile explicate de ilie bolojan 6949932001da5

Mai cresc taxele în 2026? Condițiile explicate de Ilie Bolojan

22 decembrie 2025 7

Te-ar putea interesa și...

wizz air introduce o schimbare majora in urmatoarele ore schimba sistemul de plata la bord 67e918d7952f7
Economic

Wizz Air anunță o schimbare majoră în următoarele ore: modifică sistemul de plată la bord

30 martie 2025 206
casa gradina ro ce spun etichetele despre ingrijirea hainelor pe care le cumparam 68395daceda90
Economic

Casa-gradina.ro – Informații despre îngrijirea hainelor conform etichetelor acestora

30 mai 2025 204
portret cum a trecut ilie bolojan prin toate treptele puterii 68556c19e88bd
Economic

PORTRET: Parcursul lui Ilie Bolojan prin toate treptele puterii

20 iunie 2025 60
foto ucraina si bulgaria au notificat romania ca isi construiesc noi centrale nucleare bucurestiul poate avea obiectii legate de impactul lor transfrontalier asupra mediului 67ad828c6d144
Economic

Ucraina și Bulgaria au notificat România despre construcția de noi centrale nucleare, iar Bucureștiul poate avea obiecții legate de impactul transfrontalier asupra mediului.

13 februarie 2025 282
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?