Amazon lansează magazinul online Haul în Europa
Amazon a făcut un nou pas în strategia sa de a concura cu platformele asiatice low-cost, lansând în Europa magazinul online Haul. Acesta este disponibil în prezent în versiune beta pentru selectați clienți din Regatul Unit și se preconizează că va fi lansat complet în următoarele săptămâni.
Cu Haul, Amazon oferă utilizatorilor o varietate de produse accesibile, cu milioane de articole din peste 30 de categorii, inclusiv modă, casă și stil de viață. Prețurile sunt extrem de atractive, majoritatea articolelor având un cost de 20 de lire sterline sau mai puțin, cu multe sub 10 lire sterline și unele începând de la doar 1 liră sterlină.
Clienții beneficiază de reduceri suplimentare de 5% pentru comenzile de peste 50 de lire sterline și de 10% pentru comenzile de peste 75 de lire sterline. Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 15 lire sterline, în timp ce comenzile mai mici au o taxă standard de 2,99 lire sterline.
„Lucrăm constant pentru a oferi cea mai bună experiență de cumpărături clienților noștri, iar aceasta este o altă modalitate de a oferi prețuri mici pentru o gamă largă de produse”, a declarat John Boumphrey, managerul Amazon pentru Marea Britanie. Magazinele online Haul promit „prețuri nebunești de mici” și sunt concepute pentru a atrage mai mulți clienți în fața competitorilor precum Temu și Shein.