Carrefour își intensifică focusul pe inteligența artificială în România
Retailerul francez Carrefour anunță o concentrare mai mare pe zona de inteligență artificială (AI) în România. Gabriela Stănică, noul Chief Information Officer, Digital & AI și membru al Comitetului Executiv Carrefour România, a declarat: „Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI.”
Stănică subliniază că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, personalizate și conectate la nevoile clienților și colegilor. Inteligența artificială este considerată o prioritate strategică pentru grupul Carrefour, fiind deja utilizată în România pentru analiza comportamentului de consum, optimizarea sortimentului și personalizarea experienței clienților în cadrul programului de loialitate Act for Good.
Compania testează aplicații ale inteligenței artificiale în diverse domenii, având ca scop anticiparea nevoilor consumatorilor și adaptarea la realitățile pieței.