Borsec, reconfirmat Superbrand pentru a opta oară
Borsec, liderul pieței românești de ape minerale naturale, a obținut statutul de Superbrand pentru a opta oară, continuând astfel tradiția sa de excelență. Recunoașterea a fost realizată în cadrul tuturor edițiilor Consumer Superbrands, iar selecția brandurilor a fost efectuată de un Consiliu format din 30 de specialiști. Aceștia au evaluat 1.804 branduri din 61 de categorii, având în vedere criterii precum reputația, încrederea și calitatea.
În urma acestei evaluări, aproape 1.000 de branduri au fost incluse în cercetarea de piață realizată de Superbrands România, cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori. Studiul a arătat că Borsec se bucură de un nivel ridicat al notorietății spontane și este lider în categoria băuturi-ape.
Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group, a declarat: „Borsec este un brand puternic și foarte apreciat de consumatori. Ne onorează și ne bucură foarte mult reconfirmarea pentru a opta oară a statutului de Superbrand pentru Borsec.” Recunoașterile Borsec se întind pe parcursul a aproape 220 de ani de istorie, fiind cunoscută și ca „Regina apelor minerale” din vremea Împăratului Franz Josef.
Borsec a fost, de asemenea, distinsă cu titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume” în 2004, la o competiție importantă din Statele Unite. De-a lungul anilor, brandul a câștigat de zece ori titlul Trusted Brands și a fost votat de consumatori ca fiind cel mai puternic brand românesc. Borsec este, de asemenea, furnizor de apă minerală pentru Casa Regală a României.
„Este o onoare și o responsabilitate să avem în portofoliul Romaqua Group un brand așa de mare cum este Borsec, cu o asemenea tradiție și atât de iubit de consumatori”, a adăugat Drăghici. Borsec se menține ca lider pe piața apelor îmbuteliate din România și se exportă în peste 20 de țări, fiind apreciată atât pentru apa minerală plată, cât și pentru cea carbogazoasă.