Campaniile „DIGI donează viață” și „Avem același sânge” premiate la gala sustenabilității
Două campanii remarcabile, „DIGI donează viață” și „Avem același sânge”, derulate de Grupul DIGI, au fost premiate la gala „Romanian Sustainability & CSR Awards”. Aceste inițiative au reușit să mobilizeze mii de donatori și să ofere speranță pentru peste 21.000 de pacienți.
În cadrul campaniei „DIGI donează viață”, din 2019 până în prezent, peste 2000 de angajați Digi au donat aproape 1.000 de litri de sânge, iar în total, 7000 de donatori din întreaga țară au contribuit la salvarea a peste 21.000 de bolnavi. Campania „Avem același sânge” a extins impactul său în peste 22 de județe.
Carla Tănasie, jurnalist Digi 24, a subliniat importanța acestor proiecte, afirmând că „s-au mobilizat în jurul unei cauze importante, respectiv ajutarea sistemului medical din România și salvarea de vieți”. Grupul DIGI intenționează să continue aceste campanii de responsabilitate socială, subliniind că sângele este un „medicament vital”, care nu poate fi cumpărat, ci doar donat.
Distincția primită de Grupul DIGI este o recunoaștere a solidarității și umanității celor care au donat, având în vedere impactul pozitiv asupra comunității. Lăcrămioara Botezatu, organizator al evenimentului, a menționat că „Gala Romanian Sustainability & CSR Awards” este o platformă importantă pentru a evidenția companiile care contribuie la binele comunităților din România.