Carrefour România își întărește comitetul executiv
Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, s-a alăturat comitetului executiv al Carrefour România, având ca scop consolidarea direcției strategice a companiei în domeniul tehnologiei, digitalizării și inteligenței artificiale. Cu o experiență de 20 de ani în domeniul IT, Stănică a început colaborarea cu Carrefour România în octombrie 2020, având responsabilități legate de transformarea digitală a companiei și modernizarea infrastructurii IT.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI,” a declarat Gabriela Stănică. „Cred că tehnologia, datele și inteligența artificială sunt catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente și mai personalizate.”
În noul său rol, Gabriela Stănică va coordona inițiativele de inteligență artificială, care sunt deja priorități strategice pentru Carrefour. Acestea includ analiza comportamentului de consum, optimizarea sortimentului și personalizarea experienței clienților prin programul de loialitate Act for Good. Carrefour testează soluții de inteligență artificială în diverse domenii pentru a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la piață.
Structura Comitetului Executiv Carrefour România
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour România include:
- Chief Executive Officer: Gilles Ballot
- Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens
- Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial Services, PR: Narcis Horhoianu
- Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs: Alina Gamauf
- Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys Zientara
- Small Formats Director & Expansion (Market, Express): Roxana Cernica
- Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin Samara
- Chief Information Officer, Digital & AI: Gabriela Stănică