Discriminare pe Aeroportul Băneasa pentru Români
Un grup de 120 de români a fost discriminat de compania Wizz Air după ce avionul în care se aflau a fost întors din drum pe Aeroportul Băneasa. La aterizare, pasagerii români au fost lăsați să se descurce, în timp ce călătorii cu pașapoarte străine au beneficiat de cazare la hotel.
Incidentul a avut loc luni seara, când avionul a decolat spre Abu Dhabi, dar a fost returnat deasupra Turciei din cauza unei interdicții de intrare în zona Emiratelor. La aterizare, românii au fost informați că trebuie să își facă rezervări prin call center, care era închis, iar mai multe încercări de a obține informații de la operatorii din Ungaria nu au avut succes.
Unul dintre pasageri a relatat că, după multe dificultăți, a fost nevoit să cumpere un bilet la o altă companie, cheltuind suplimentar 2000 de lei. Deși s-a anunțat ulterior reprogramarea zborului, pasagerii nu au fost informați la timp, ceea ce le-a cauzat pierderi financiare și o întârziere în planurile de călătorie.
Acest incident ridică semne de întrebare cu privire la tratamentul rezervat românilor de către compania Wizz Air, având în vedere că, în trecut, au existat cazuri similare de discriminare.
Caz revoltător pe aeroportul Wizz Air
Un grup de 120 de români care au călătorit cu un avion Wizz Air a fost supus unui tratament discriminatoriu pe aeroport, după ce aeronava a fost întoarsă din drum. Pasagerii români au reclamat faptul că străinii au primit cazare, în timp ce lor nu li s-a oferit aceeași opțiune.
Incidentul a generat indignare în rândul pasagerilor, care consideră că acest tratament este inacceptabil. Aceștia au solicitat explicații din partea companiei aeriene și a autorităților, evidențiind diferențele în modul în care au fost tratați în comparație cu călătorii străini.