Un videoclip simplu, cu un ecran negru, a generat un val de interes pe TikTok, acumulând peste 3,6 miliarde de vizualizări în doar doi ani. Aceasta este cea mai vizualizată postare de pe platformă, conform BFM TV. Videoclipul, creat de utilizatorul Lasi, a fost postat pe 7 iunie 2023 și durează doar câteva secunde, repetându-se automat după finalizare.
Deoarece videoclipul nu conține nicio imagine, mulți telespectatori îl vizionează de mai multe ori fără să-și dea seama, ceea ce contribuie la creșterea numărului de vizualizări, conform G4Media.ro. Deși utilizatorii de internet au crezut mult timp că influencerul Zach King deține recordul pentru cel mai vizionat videoclip, adevărul este că videoclipul său, care prezintă un efect optic ingenios, se află pe locul al doilea, cu 2,3 miliarde de vizualizări.
Internauții și-au exprimat uimirea față de popularitatea acestui videoclip cu un ecran negru, întrebându-se cum a reușit să adune atât de multe vizualizări. Deși are un număr impresionant de vizualizări, videoclipul este departe de a fi cel mai apreciat, având doar 1,1 milioane de aprecieri. Acest titlu este deținut de Bella Poarch, cu videoclipul său în care face playback la melodia „M to the B” a lui Millie B, care a adunat peste 69,8 milioane de aprecieri.