Chuck E. Cheese revine în România prin franciză
Celebra rețea americană de restaurante pentru copii, Chuck E. Cheese, își va relua planurile de extindere în România, după ce a fost pusă pe lista piețelor disponibile pentru franciză. Conform datelor analizate de Profit.ro, compania caută parteneri pentru a deschide unități în țară.
În 2021, Chuck E. Cheese își propusese inițial să deschidă primul restaurant din Europa la București, în urma unui acord cu Gabriel Teodorescu. Cu toate acestea, lansarea a fost amânată din cauza efectelor pandemiei COVID-19 și a războiului din Ucraina, iar până în prezent nu a fost inaugurată nicio unitate.
Acum, compania, care operează peste 600 de centre în Statele Unite și alte 100 de unități în 15 țări, este interesată de acorduri de franciză în aproape toate țările europene, inclusiv România. Planurile inițiale includeau deschiderea a cinci restaurante în următorii cinci ani, cu o investiție estimată de 7,5 milioane de euro, însă acestea au fost suspendate.
Chuck E. Cheese, controlată de CEC Entertainment cu sediul în Texas, a anunțat că va căuta francizați pentru a-și extinde prezența internațională, inclusiv în piețele asiatice și din Orientul Mijlociu.
Deocamdată, atât Chuck E. Cheese, cât și Gabriel Teodorescu, contactați de Profit.ro, nu au dorit să ofere detalii suplimentare despre noile planuri de expansiune.
Chuck E. Cheese revine în România
Celebrul lanț american de restaurante Chuck E. Cheese se pregătește să revină pe piața românească, având franciza din nou disponibilă. Aceasta este o veste îmbucurătoare pentru fanii brandului, care a fost cunoscut pentru atmosfera sa distractivă și ofertele de divertisment pentru copii.
În ultimii ani, Chuck E. Cheese a trecut printr-o restructurare semnificativă, după ce a solicitat protecție împotriva falimentului. Compania a reușit să finalizeze o restructurare financiară, achitând datorii de peste 700 de milioane de dolari. Aceasta a inclus și investiții de peste 300 de milioane de dolari pentru modernizarea serviciilor, adaptându-se astfel la preferințele noii generații de consumatori.
Printre noutățile introduse se numără trambulinele și un sistem de acces pe bază de abonament, precum și modificări ale rețetelor de pizza, în timp ce personajele animatronice au fost eliminate. Chuck E. Cheese deține peste 500 de restaurante, majoritatea în SUA, și a început expansiunea internațională, deschizând recent unități în Africa și Australia.
Deși Chuck E. Cheese nu este încă prezent în Europa, se preconizează că primele locații vor fi inaugurate în 2025, în Marea Britanie. Revenirea brandului în România promite să ofere o nouă opțiune de divertisment pentru familii și copii.