Comportamentele Enervante ale Turiștilor, Conform Hotelierilor
Hotelurile își doresc ca oaspeții să se simtă confortabil, dar unele comportamente ale acestora sunt considerate inadecvate. Un sondaj realizat de Hotels.com arată că majoritatea hotelierilor consideră anumite comportamente ca fiind foarte deranjante.
Conform sondajului, cel mai nepotrivit comportament este mersul desculț în zonele publice, 94% dintre respondenți considerându-l inacceptabil. Pe locul al doilea se află turiștii care coboară în halat de baie în holul hotelului, cu 92% dintre hotelieri condamnând acest comportament.
Manifestările de afecțiune în piscină sunt, de asemenea, pe lista neagră, 86% dintre respondenți exprimându-și dezaprobarea. Hotelierii încearcă adesea să gestioneze aceste comportamente într-un mod discret, preferând să evite observațiile directe, conform lui Reem Arbid, cofondatoarea The Blue Door Kitchen & Inn.
O altă problemă frecvent întâlnită este vorbirea tare la telefon, care poate deranja ceilalți oaspeți. Deși personalul hotelier poate solicita politicos ca apelurile să fie continuate în altă parte, reacțiile nu sunt întotdeauna pozitive.
În unele hoteluri de lux, precum La Coralina Island House din Panama, a te prezenta în pijamale sau desculț poate fi considerat lipsit de respect. De aceea, unele locații trimit îndrumări generale privind comportamentul adecvat prin e-mail înainte de sosirea oaspeților.
Pe de altă parte, există hoteluri care adoptă o abordare mai modernă față de comportamentele oaspeților, primind cu brațele deschise diverse situații, inclusiv pijamale la micul dejun și copii care se joacă în piscină, după cum afirmă Sam Jagger, directorul general al The Maybourne Beverly Hills.
Mary D’Argenis-Fernandez, fondatoarea MDA Hospitality Solutions, susține că problemele mai semnificative sunt cele legate de conflictele cu personalul sau cu alți oaspeți, care pot deveni o preocupare majoră pentru cei din industrie.
Comportamente enervante ale turiștilor, conform hotelierilor
Hotelierii au identificat mai multe comportamente enervante ale turiștilor, printre care se numără și obiceiul de a rezerva șezlonguri la piscină cu prosoape, fără a le folosi timp îndelungat. Aproximativ 60% dintre respondenți au declarat că nu aprobă acest comportament, ceea ce a dus la implementarea unor măsuri de restricționare în diverse hoteluri.
De exemplu, Marriott’s Maui Ocean Club – Lahaina & Napili Towers permite oaspeților să rezerve un singur scaun suplimentar, în timp ce St. George Beach Hotel & Spa Resort din Cipru oferă acces exclusiv la un anumit șezlong pe durata sejurului. Aceste inițiative sunt menite să combată abuzurile și să asigure o experiență plăcută pentru toți turiștii.