Hot News
Cercetarea arheologică s-a încheiat: fostul consilier al lui Mazăre poate începe proiectul de pe strada Oborului
Caz de malpraxis la Spitalul de Boli Infecțioase, transferat între secțiile Tribunalului
Bilanțul prefectului Adrian Picoiu pentru 2025: controale, legalitate și colaborarea cu autoritățile locale
Rapperul Wiz Khalifa și-a recunoscut vinovăția în scris, dar nu s-a prezentat la proces. Judecătorii: „A transmis publicului larg un mesaj de normalizare a unei conduite ilegale“
DETALII din DOSAR. Întorsătură de situație în procesul părinților care și-au luat copiii de la DGASPC Constanța și i-au agresat pe angajați. De ce există o diferență atât de mare între condamnări?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri
Economic

Coborârea la recepție în halat sau manifestările de afecțiune în piscină – cele mai enervante comportamente ale turiștilor, relatate de hotelieri

Data: 1 iulie 2025 - 13:34
Petrache Poenaru 349
Distribuie
coborarea la receptie in halat sau manifestarile de afectiune in piscina cele mai enervante comportamente ale turistilor spuse chiar de hotelieri 6863c6064bb5a

Sursa foto: Google Images

Comportamentele Enervante ale Turiștilor, Conform Hotelierilor

Hotelurile își doresc ca oaspeții să se simtă confortabil, dar unele comportamente ale acestora sunt considerate inadecvate. Un sondaj realizat de Hotels.com arată că majoritatea hotelierilor consideră anumite comportamente ca fiind foarte deranjante.

Conform sondajului, cel mai nepotrivit comportament este mersul desculț în zonele publice, 94% dintre respondenți considerându-l inacceptabil. Pe locul al doilea se află turiștii care coboară în halat de baie în holul hotelului, cu 92% dintre hotelieri condamnând acest comportament.

Manifestările de afecțiune în piscină sunt, de asemenea, pe lista neagră, 86% dintre respondenți exprimându-și dezaprobarea. Hotelierii încearcă adesea să gestioneze aceste comportamente într-un mod discret, preferând să evite observațiile directe, conform lui Reem Arbid, cofondatoarea The Blue Door Kitchen & Inn.

O altă problemă frecvent întâlnită este vorbirea tare la telefon, care poate deranja ceilalți oaspeți. Deși personalul hotelier poate solicita politicos ca apelurile să fie continuate în altă parte, reacțiile nu sunt întotdeauna pozitive.

În unele hoteluri de lux, precum La Coralina Island House din Panama, a te prezenta în pijamale sau desculț poate fi considerat lipsit de respect. De aceea, unele locații trimit îndrumări generale privind comportamentul adecvat prin e-mail înainte de sosirea oaspeților.

Pe de altă parte, există hoteluri care adoptă o abordare mai modernă față de comportamentele oaspeților, primind cu brațele deschise diverse situații, inclusiv pijamale la micul dejun și copii care se joacă în piscină, după cum afirmă Sam Jagger, directorul general al The Maybourne Beverly Hills.

Mary D’Argenis-Fernandez, fondatoarea MDA Hospitality Solutions, susține că problemele mai semnificative sunt cele legate de conflictele cu personalul sau cu alți oaspeți, care pot deveni o preocupare majoră pentru cei din industrie.

Comportamente enervante ale turiștilor, conform hotelierilor

Hotelierii au identificat mai multe comportamente enervante ale turiștilor, printre care se numără și obiceiul de a rezerva șezlonguri la piscină cu prosoape, fără a le folosi timp îndelungat. Aproximativ 60% dintre respondenți au declarat că nu aprobă acest comportament, ceea ce a dus la implementarea unor măsuri de restricționare în diverse hoteluri.

De exemplu, Marriott’s Maui Ocean Club – Lahaina & Napili Towers permite oaspeților să rezerve un singur scaun suplimentar, în timp ce St. George Beach Hotel & Spa Resort din Cipru oferă acces exclusiv la un anumit șezlong pe durata sejurului. Aceste inițiative sunt menite să combată abuzurile și să asigure o experiență plăcută pentru toți turiștii.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent radu burnete romania traverseaza o criza existentiala avem nevoie de un nou contract intre stat si cetateni in privinta taxarii 6863c4a5def5c Radu Burnete: „România traversează o criză existențială. Este necesar un nou contract între stat și cetățeni în ceea ce privește taxarea”
Articolul următor ciprian tatarusanu a dat fotbalul pe agricultura fostul portar de la fcsb si a prezentat proiectul 6863c7d0b2098 Ciprian Tătărușanu a renunțat la fotbal pentru agricultură! Fostul portar de la FCSB și-a prezentat proiectul.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
cercetarea arheologica s a incheiat fostul consilier al lui mazare poate demara proiectul de pe strada oborului 6945f4335b06b

Cercetarea arheologică s-a încheiat: fostul consilier al lui Mazăre poate începe proiectul de pe strada Oborului

20 decembrie 2025 264
caz de malpraxis la spitalul de boli infectioase plimbat intre sectiile tribunalului 6945eb0e16dec

Caz de malpraxis la Spitalul de Boli Infecțioase, transferat între secțiile Tribunalului

20 decembrie 2025 268
bilantul prefectului adrian picoiu pentru 2025 controale legalitate si relatia cu autoritatile locale 6945e57089d23

Bilanțul prefectului Adrian Picoiu pentru 2025: controale, legalitate și colaborarea cu autoritățile locale

20 decembrie 2025 235
rapperul wiz khalifa si a recunoscut vinovatia in scris dar nu s a prezentat la proces judecatorii a transmis publicului larg un mesaj de normalizare a unei conduite ilicite 6945dccad623f

Rapperul Wiz Khalifa și-a recunoscut vinovăția în scris, dar nu s-a prezentat la proces. Judecătorii: „A transmis publicului larg un mesaj de normalizare a unei conduite ilegale“

20 decembrie 2025 331
detalii din dosar intorsatura de situatie in procesul parintilor care si au luat copiii de la dgaspc constanta si i au agresat pe angajati de ce asa diferenta intre condamnari 6945d83057020

DETALII din DOSAR. Întorsătură de situație în procesul părinților care și-au luat copiii de la DGASPC Constanța și i-au agresat pe angajați. De ce există o diferență atât de mare între condamnări?

20 decembrie 2025 229
o organizatie pentru drepturile romilor face plangere la cncd impotriva lui radu miruta ce a declarat ministrul 6945c1bbe4251

O organizație pentru drepturile romilor depune plângere la CNCD împotriva lui Radu Miruță. Declarațiile ministrului.

19 decembrie 2025 272

Te-ar putea interesa și...

becali a initiat o lege ca inchisoarea sa fie executata si la domiciliu de anumite persoane vrea si ca detinutii sa aiba drept la invoire si permisie 68086bfd442d8
Economic

Becali a inițiat o lege prin care anumite persoane să poată executa pedeapsa închisorii la domiciliu și solicită drepturi de „învoire și permisie” pentru deținuți.

23 aprilie 2025 245
ai ul sora este disponibil in uniunea europeana 67c3008e19e62
Economic

AI-ul Sora a fost lansat în Uniunea Europeană

1 martie 2025 353
cursul valutar anuntat de bnr aurul atinge un nou record 67a0a46f6e2d0
Economic

Cursul valutar anunțat de BNR. Aurul stabilește un nou record.

3 februarie 2025 341
video trump revine cu noi declaratii dupa amenintarea surprinzatoare la adresa rusiei putin face ceea ce ar face oricine altcineva 67cb36d51a5f9
Economic

Trump revine cu noi declarații după amenințarea surprinzătoare la adresa Rusiei: Putin acționează conform așteptărilor generale.

8 martie 2025 321
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?