Conducerea Școlii Gimnaziale nr. 195 reanalizează demisia în bloc
Conducerea celei mai mari școli din București, Hamburg 195, a decis să revină asupra demisiei în bloc, conform unui comunicat emis de Inspectoratul Școlar al Municipiului București. Această decizie vine după ce, cu doar o zi înainte, întreaga conducere a școlii anunțase demisia, o informație confirmată de directoarea Ștefania Voicu.
Nemulțumirea părinților este la ordinea zilei, în special în rândul celor care au copii în clasa a III-a. Aproximativ 230 de părinți au depus sesizări și amenință cu acțiuni legale, acuzând un program de învățământ „haotic, abuziv și ilegal”. Aceștia sunt îngrijorați că elevii lor sunt obligați să învețe într-un sistem care nu respectă normele legale.
Conducerea școlii a fost chemată la o întâlnire cu reprezentanții Inspectoratului Școlar pentru a discuta această situație. În urma discuțiilor, echipa managerială a decis să continue exercitarea mandatului în ciuda demisiei anunțate anterior.
Reclamatiile părinților se concentrează pe faptul că elevii sunt supuși unui program de învățământ ce se desfășoară în trei schimburi, deși oficial școala a comunicat că funcționează în două schimburi. Această practică este considerată ilegală, ceea ce amplifică nemulțumirile părinților.
Inspectoratul Școlar a subliniat că, deși părinții au fost informați despre programul de învățământ, mulți nu au fost de acord cu deciziile luate fără consultare prealabilă. În contextul renovării și extinderii școlii, programul actual a fost stabilit provizoriu, iar părinții solicită o soluție de lungă durată și respectarea legislației în vigoare.
Conducerea școlii din Capitală revizuiește demisia în bloc
Conducerea celei mai mari școli din Capitală a decis să revină asupra demisiei în bloc, în contextul nemulțumirilor exprimate de părinți referitoare la programul elevilor. Reprezentanții instituției de învățământ au confirmat că programul actual a generat nemulțumiri din partea părinților, similar cu situația anterioară.
„Vom discuta cu reprezentanții primăriei și cu cei ai unității de învățământ pentru a identifica soluțiile potrivite. Programul de funcționare a școlii nu este o noutate și este important să găsim o abordare care să răspundă nevoilor părinților și elevilor”, a declarat șeful Inspectoratului Școlar al Municipiului București.