Conform unui studiu realizat de Institutul Portughez pentru Management și Marketing (IPAM) și citat de cotidianul Marca, valoarea mărcii personale „CR7” a ajuns la un impresionant 850 de milioane de euro în 2025. Aceasta reprezintă o creștere spectaculoasă de 325% față de 2020.
Fabio Wolff, specialist în marketing sportiv, l-a numit pe Ronaldo „cel mai mare fenomen de marketing din istoria fotbalului mondial”. Valoarea brandului Cristiano Ronaldo se bazează pe șase dimensiuni esențiale: venituri, prezență media, rețele sociale, palmares, influență socială și impact global.
Pe lângă salariul său anual de 200 de milioane de euro la Al-Nassr, Ronaldo mai încasează 150 de milioane de euro din contracte publicitare cu branduri de top, consolidându-și astfel poziția financiară impresionantă.
În plus, CR7 și-a extins constant afacerile, având investiții în produse precum parfumuri, îmbrăcăminte și încălțăminte, hoteluri în Europa, Asia și America Latină, precum și parteneriate în industria ceasurilor de lux și colaborări cu producători de ceramică și porțelan din Portugalia.