Dacia depășește Citroen pe piața franceză
Dacia continuă să aibă vânzări superioare celor ale Citroen pe piața franceză, conform rezultatelor din luna februarie. În această perioadă, Dacia a vândut 12.815 autoturisme, înregistrând o creștere de aproape 10% față de anul trecut, ceea ce i-a permis să depășească Citroen, care a încheiat luna cu 11.576 de unități vândute, în scădere cu 2,3%.
Aceste date evidențiază o performanță solidă a Dacia, recuperând parțial scăderea de luna precedentă. În contrast, rivalii de la Citroen au experimentat o ușoară scădere a vânzărilor, ceea ce subliniază avantajul competitiv al mărcii românești pe piața de origine a Citroen.
În ansamblu, Dacia continuă să-și consolideze poziția pe piața auto din Franța, în ciuda provocărilor întâmpinate la începutul anului.
Dacia Își Menține Poziția pe Piața Franceză
Dacia continuă să aibă rezultate excelente pe piața din Franța, vânzările sale depășind performanțele mărcii Citroen, chiar și în țara de origine a acesteia. Modelul Dacia Sandero rămâne cel mai popular din gama Dacia și ocupă locul trei în topul celor mai vândute mașini din Franța, după Renault Clio și Peugeot 208.
În primele două luni ale acestui an, Dacia Sandero a înregistrat vânzări de 11.327 de unități. De asemenea, modelul Duster a avut 7.360 de unități înmatriculate, plasându-se pe locul 7. Alte modele, precum Jogger, au contribuit la succesul mărcii cu 2.495 de unități, iar modelul Spring, cu un nou design, a început să atragă din nou atenția, cu 1.506 unități înmatriculate în aceeași perioadă.