Încetarea activității unui brand românesc de tradiție
Jurnalistul Rareș Năstase a exprimat regretul său față de dispariția unui brand românesc cunoscut, fabrica de șosete CISEROM din Sebeș, care se va închide. Într-o postare pe rețelele sociale, Năstase a menționat că a descoperit lichidarea de stoc a companiei în timpul unei vizite accidentale la magazinul unității.
„Se închide încă un brand românesc, cu tradiție. Nu pot zâmbi în aceste fotografii, chiar îmi pare rău că această companie își va închide porțile. A fost unul din locurile cu tradiție în producția textilă, având aproape 100 de ani de activitate,” a spus Năstase.
Fabrica a fost apreciată pentru produsele sale, având o parte semnificativă din producție destinată exportului, însă, în ultimii doi ani, compania a înregistrat pierderi. La momentul închiderii, CISEROM avea aproximativ 150 de angajați, față de 350 câți avea în trecut. Aceasta a fost privatizată în anii ’90, având acționari din rândul angajaților și foștilor salariați.
„Am așa, un nod în gât, îmi pare rău că și acest loc se va închide, mai ales că de aici am tot cumpărat de-a lungul timpului și știu ce calitate aveau produsele,” a adăugat jurnalistul. Dispariția acestui brand subliniază provocările cu care se confruntă sectorul de afaceri și producție din România.