Dragoș Stanca, ales pentru un nou mandat de președinte BRAT
Dragoș Stanca a fost desemnat, în cadrul Adunării Generale a Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru un nou mandat de președinte. Stanca ocupă această funcție din 2018 și este, de asemenea, fondator al companiei Thinkdigital Internet & Advertising SA, reprezentând mediul online.
În cadrul aceleași adunări, au fost aleși și noii vicepreședinți BRAT: Elvira Munteanu, din partea companiei Universal Solution, pentru outdoor; Marius Gheorghe – Media Investment, pentru presa scrisă; Valentin Stirbu, de la Digi Romania, pentru radio; și Alin Alecu – ARBO Media, pentru Departamentul Social – Media.
Dragoș Stanca a comentat despre încrederea acordată de colegi, subliniind importanța eticii și transparenței în industria media, nu doar a cifrelor și algoritmilor. El a menționat că BRAT va continua să deruleze proiecte esențiale în domeniul digital, radio, OOH, print și influencer marketing.
În cadrul adunării, Arina Ureche, director general al BRAT, a prezentat realizările organizației din ultimul an și a subliniat provocările actuale ale industriei media, precum transparența și credibilitatea presei. Membrii BRAT au discutat și despre impactul European Media Freedom Act asupra industriei de media și publicitate din România.
Dragoș Stanca, reales președinte BRAT
Dragoș Stanca a fost desemnat pentru un nou mandat de președinte al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). Această organizație joacă un rol esențial în industria de media și publicitate, având ca scop stabilirea de metode și standarde comune pentru măsurarea indicatorilor de performanță ai produselor media.
BRAT oferă industriei de media și publicitate acces la 12 studii strategice și tactice necesare pentru dezvoltarea strategiilor de comunicare și achiziția de media. Organizația măsoară audiența mediului online, a presei scrise și a panotajului, realizând studii de consum și strategie media, precum și monitorizând investițiile în publicitate în diverse medii, inclusiv online și influencer marketing.
În contextul actual al reglementărilor europene, BRAT colaborează cu autoritățile de reglementare pentru a asigura aplicarea eficientă a noilor legislații în beneficiul industriei de media și al societății în ansamblu.