Hot News
Caz de lepră în România: Tipurile bolii, simptomele și tratamentele disponibile. Explicațiile unui medic
Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu!
Corneliu Mureșan, președintele PSD Alba, numit secretar de stat la Secretariatul General al Guvernului
Incidente pe un zbor Boston-Hong Kong: un pasager a încercat să deschidă ușa avionului în timpul zborului
Polaris M Holding: Programul de colectare a deșeurilor în municipiul Constanța în perioada sărbătorilor de iarnă
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Economic

Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.

Data: 6 noiembrie 2024 - 14:04
Petrache Poenaru 275
Distribuie
video drum rulant automat pentru marfuri intre tokyo si osaka planul japoniei pe fondul crizei de soferi livratori 672b4c791b1fd

Sursa foto: Google Images

Japonia Introduce un Drum cu Bandă Transportoare pentru Mărfuri

La șase decenii după inaugurarea trenului de mare viteză ce transporta pasageri între Tokyo și Osaka, Japonia își propune să implementeze un sistem similar pentru transportul de mărfuri, prin construirea unui „drum cu bandă transportoare”. Conform proiectanților, această inițiativă „inovatoare” are scopul de a aborda criza forței de muncă și de a reduce emisiile de carbon, în contextul creșterii cererii pentru servicii de livrare.

Detalii despre Proiect

Coridorul automat de transport marfă va conecta capitala Japoniei cu Osaka, situată la 515 km distanță. Această infrastructură este considerată o soluție pentru creșterea cererii de livrare în a patra cea mai mare economie a lumii. Autoritățile speră că acest drum va diminua presiunea asupra șoferilor de livrare, o problemă acută cauzată de lipsa cronică a forței de muncă, care afectează diverse domenii, de la catering și retail, până la transportul de marfă și cel public.

Beneficiile Drumului cu Bandă Transportoare

Yuri Endo, un oficial de rang înalt din cadrul Ministerului Transporturilor, a subliniat că drumul va contribui la reducerea emisiilor de carbon. „Trebuie să fim inovatori în modul în care abordăm drumurile”, a declarat Endo. „Conceptul principal al acestui sistem este de a crea spații dedicate logisticii în cadrul rețelei de drumuri, utilizând un sistem de transport automat și fără echipaj disponibil 24 de ore.”

Implementarea și Costurile Proiectului

Un videoclip grafic prezentat de guvern ilustrează containere mari, fiecare având capacitatea de a susține până la o tonă de produse, deplasându-se pe un „drum cu flux automat” în mijlocul unei autostrăzi, în timp ce vehiculele circulă pe ambele părți. Stivuitoarele automate vor încărca articole în containere, integrând aeroporturile, căile ferate și porturile într-o rețea eficientă. Testele pentru acest sistem sunt programate să înceapă în 2027 sau la începutul anului 2028, iar drumul ar putea fi complet funcțional până la mijlocul următoarei decade.

Deși estimările oficiale nu au fost încă publicate, ziarul Yomiuri Shimbun sugerează că costul drumului care leagă Tokyo de Osaka ar putea ajunge până la 3,7 miliarde de yeni, având în vedere numărul mare de tuneluri necesare. În cazul în care acest proiect se dovedește a fi un succes, ar putea fi extins și în alte regiuni ale Japoniei.

Impactul Asupra Forței de Muncă

Ministerul estimează că autostrăzile logistice ar putea înlocui munca a 25.000 de șoferi de camion pe zi, conform Yomiuri. Criza șoferilor de camion, care transportă aproximativ 90% din marfa țării, se va agrava după adoptarea unei legi care limitează orele suplimentare, având scopul de a reduce suprasolicitarea și numărul accidentelor. În timp ce unii salută această schimbare, recunoscută pentru orele lungi și condițiile dificile de muncă, „problema 2024” va crea o gaură semnificativă în forța de muncă. Dacă tendința actuală continuă, capacitatea de transport a Japoniei ar putea scădea cu 34% până în 2024.

Cererea de livrări în Japonia a crescut semnificativ în timpul pandemiei

La sfârșitul deceniului, estimările guvernamentale indică o creștere notabilă a cererii pentru livrările la domiciliu în Japonia. Această tendință a fost stimulată de condițiile create de pandemia de Covid-19, care a modificat obiceiurile de consum ale populației.

Conform datelor oficiale, numărul utilizatorilor care recurg la serviciile de livrare a crescut de la aproximativ 40% la 60% în această perioadă. Această schimbare reflectă o adaptare rapidă a consumatorilor la noile realități impuse de criza sanitară globală.

Etichete:dedrumjaponialivratorimarfasoferitransport
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent exploziile din depozitele de curierat din polonia germania si anglia au fost teste rusesti de sabotaj spun procurorii polonezi 672b47d7aa1cb Procurorii polonezi afirmă că exploziile din depozitele de curierat din Polonia, Germania și Anglia au fost „teste” de sabotaj rusesc.
Articolul următor alegeri sua 2024 care sunt rezultatele dupa referendumurile locale pentru dreptul la avort organizate in paralel cu prezidentialele 672b4c853342a Alegeri SUA 2024. Ce rezultate au fost obținute în urma referendumurilor locale privind dreptul la avort, desfășurate simultan cu alegerile prezidențiale.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
caz de lepra in romania de cate feluri este boala cum se manifesta si cum se trateaza explicatiile unui medic 693bf39cd0b20

Caz de lepră în România: Tipurile bolii, simptomele și tratamentele disponibile. Explicațiile unui medic

12 decembrie 2025 165
693bf34744274

Te rog să îmi oferi titlul pe care dorești să-l rescriu!

12 decembrie 2025 265
corneliu muresan presedintele psd alba numit secretar de stat la secretariatul general al guvernului 693bf24f69b43

Corneliu Mureșan, președintele PSD Alba, numit secretar de stat la Secretariatul General al Guvernului

12 decembrie 2025 233
panica la bordul unui zbor boston hong kong un pasager a incercat sa deschida usa avionului in zbor 693bec97d0d61

Incidente pe un zbor Boston-Hong Kong: un pasager a încercat să deschidă ușa avionului în timpul zborului

12 decembrie 2025 255
polaris m holding iata care este programul de colectare a deseurilor in municipiul constanta in perioada sarbatorilor de iarna 693beb5a7a4e2

Polaris M Holding: Programul de colectare a deșeurilor în municipiul Constanța în perioada sărbătorilor de iarnă

12 decembrie 2025 318
obiectul interstelar 3i atlas transporta ingredientele vietii confirma nasa 693beaced9880

Obiectul interstelar 3I/ATLAS transportă ingredientele vieții, conform NASA

12 decembrie 2025 332

Te-ar putea interesa și...

raspuns dur al lui bolojan la atacurile lui grindeanu sa depuna motiune cu aur ca guvernul sa plece 68fa8e5d95739
Actual

Răspuns ferm al lui Bolojan la atacurile lui Grindeanu: „Să depună moțiune cu AUR, pentru ca Guvernul să demisioneze”

23 octombrie 2025 244
amazon a lansat alexa o versiune imbunatatita a asistentului digital cu inteligenta artificiala generativa 67c021cfe397e
Economic

Amazon a lansat Alexa+, o variantă îmbunătățită a asistentului digital, dotată cu inteligență artificială generativă.

27 februarie 2025 230
de ce nu a avut dragos anastasiu dosar penal pentru dare de mita in scandalul taxei de protectie pentru anaf 6883c2c9c53d2
Politică

Motivul pentru care Dragoș Anastasiu nu a fost cercetat penal pentru dare de mită în scandalul „taxei de protecție” pentru ANAF

25 iulie 2025 59
director in ministerul transporturilor avem in discutie doua mari magistrale de metrou despre care nu s a vorbit pana acum 69286b148b92a
Economic

Director în Ministerul Transporturilor: Discutăm despre două mari magistrale de metrou necunoscute până acum

27 noiembrie 2025 37
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?