Schimbări în transmiterea indexului autocitit de către Electrica Furnizare
Electrica Furnizare anunță o modificare importantă în procesul de transmitere a indexului autocitit. Începând cu luna iulie 2025, utilizarea autentificării cu codul ATM nu va mai fi posibilă pentru transmiterea indexului prin intermediul TelVerde și pentru accesarea meniului interactiv al Call Center-ului.
Informații necesare pentru autentificare
Clienții vor trebui să utilizeze codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client pentru autentificare. Aceste informații se regăsesc pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.
Modalități de transmitere a indexului autocitit
Indexul autocitit poate fi transmis în perioada specificată pe factură prin următoarele metode:
- TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop)
- MyElectrica
- E-chat, asistentul virtual
Servicii disponibile prin Call Center
Prin intermediul meniului interactiv al Call Center-ului, clienții pot:
- Activa factura electronică, care va fi transmisă atât prin e-mail, cât și în contul MyElectrica;
- Confirma plata facturilor restante de energie electrică (disponibil doar pentru clienții casnici cu cel mult două facturi restante);
- Obține informații despre soldul contului, ultima factură emisă, modalitățile de plată a facturilor, intervalul de transmitere a indexului autocitit și perioada programată pentru citirea contorului;
- Activa opțiunea de a fi contactat în cazul emiterii unui preaviz de deconectare pentru neplată;
- Afla numerele de telefon ale operatorului de distribuție pentru raportarea deranjamentelor.