Barça încasează 10 milioane € în 24 de ore din vânzarea tricourilor lui Yamal
Clubul catalan FC Barcelona a realizat o performanță financiară remarcabilă, încasând aproape 10 milioane de euro în doar 24 de ore din vânzarea tricourilor cu numele noului număr 10, Yamal. Această sumă a fost obținută după anunțul oficial făcut pe 16 iulie, care a generat un val de entuziasm în rândul fanilor.
La scurt timp după lansare, cozi uriașe s-au format la magazinul oficial al clubului de la Camp Nou, iar în ziua următoare vânzările au explodat, atingând un record de 70.000 de unități vândute pentru un echipament nou.
Conducerea clubului consideră că Yamal este moștenitorul perfect pentru legenda Leo Messi, iar decizia de a-i încredința tricoul cu numărul 10 este văzută ca o mutare de geniu din punct de vedere al marketingului. Clubul și sponsorul tehnic Nike au fost pregătiți pentru acest val de interes, asigurând stocuri suficiente, iar o mare parte din vânzări a provenit din mediul online.
Acest succes marchează un nou standard pentru departamentul de merchandising al Barcelonei. Surse din club estimează că sezonul 2025/2026 are potențialul de a doborî recordurile anterioare de încasări, cu o țintă ambițioasă în față. Președintele Joan Laporta este optimist că popularitatea lui Yamal, împreună cu o strategie de marketing bine gândită, va transforma acest sezon într-unul dintre cele mai profitabile din istoria recentă a clubului.