Flanco extinde rețeaua Smart Discounter
Flanco își continuă expansiunea rețelei de magazine sub brandul Smart Discounter, inaugurând recent două noi locații și reamenajând o a treia. Aceste deschideri au dus retailerul la un total de 22 de puncte de vânzare care reflectă noua poziționare de brand anunțată anul trecut.
Noua rețea include cel de-al treilea magazin din Iași, situat în centrul comercial Mall Moldova, și o nouă deschidere în Tulcea, în complexul Winmarkt. De asemenea, magazinul Flanco din Târgoviște a fost reamenajat și redeschis sub noua identitate de brand, orașul având acum trei magazine deținute de retailer.
Suprafața totală a noilor spații comerciale din Iași, Tulcea și Târgoviște este de aproximativ 2.000 mp. Potrivit lui Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco, strategia de extindere se concentrează pe centre comerciale cu trafic intens, unde se pot oferi clienților experiențe de cumpărare complete și accesibile, incluzând tehnologie de ultimă generație și oferte speciale.
Cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care este prezentă noua identitate de brand Flanco a crescut la 17, incluzând acum Iași, Tulcea și Târgoviște, alături de alte 14 orașe, precum București, Ploiești, Pitești și Constanța.
Flanco se prezintă ca primul Smart Discounter electro-IT din România, având o rețea de 160 de magazine în 113 orașe, cu peste 1.500 de angajați.