George Simion recunoaște strategia de marketing din spatele locuințelor de 35.000 de euro
George Simion, liderul AUR, a declarat că promisiunile referitoare la locuințele de doar 35.000 de euro, făcute în campania electorală, au fost parte dintr-o strategie de marketing. Într-un interviu acordat Digi 24, acesta a explicat că fără aceste forme de promovare nu ar fi reușit să obțină 42% din voturi.
Simion a precizat că, deși au fost întrebări din partea adversarilor politici legate de livrarea acestor locuințe, el nu a promis efectiv case. „Era vorba despre locuințe la prețuri accesibile, parte a unui program de guvernare”, a adăugat el. Acesta a menționat că abordarea lor a fost o formă de mediatizare a acțiunii, menționând că, fără această strategie, nu ar fi reușit să spargă blocada informațională.
În discuția cu jurnalistul Claudiu Pândaru, Simion a subliniat importanța acestor strategii pentru a ajunge la un număr semnificativ de voturi și a explicat că programul ANL oferă locuințe pentru 28.000 de euro, dar dificultățile constau în modul de alocare a acestora.