Anulare controversată a golului lui Kounde în meciul Barcelona – Betis
În meciul din optimile Cupei Spaniei, Barcelona a deschis scorul în minutul 3 prin Gavi, iar Jules Kounde a marcat al doilea gol în minutul 27. Totuși, în prelungirile primei reprize, Kounde a avut ocazia de a înscrie din nou, dar reușita sa a fost anulată pentru ofsaid.
Fundașul francez a primit o pasă de la Lamine Yamal și a șutat puternic, mingea lovind bara și intrând în poartă. Jucătorii Barcelonei au sărbătorit, însă arbitrul a anulat golul, declarându-l pe Kounde în ofsaid.
Reluările oferite de tehnologia semiautomată pentru ofsaid au fost controversate. În unele imagini, Kounde părea să fie pe aceeași linie cu penultimul apărător al lui Betis, dar alte unghiuri au arătat că vârful ghetei sale era cu câțiva milimetri în față.
Publicația catalană Mundo Deportivo a comentat situația, afirmând: „Trebuie să credeți pe cuvânt că Jules Kounde a fost în ofsaid. Imaginile nu clarifică deloc”.