Google ironizează iOS 26 într-o nouă campanie publicitară
O recentă reclamă dedicată seriei de smartphone-uri Pixel sugerează că noul sistem de operare iOS 26 al Apple a preluat mai multe funcții de la dispozitivele Google. După Samsung, Google se alătură și el campaniilor de marketing care fac referiri mai puțin măgulitoare la iOS 26, evidențiind faptul că multe dintre funcțiile anunțate de Apple au fost disponibile pe Android cu mult înainte.
Reclama subliniază în special trei funcționalități: traducerea automată a mesajelor, care este disponibilă pe dispozitivele Pixel de patru ani, Hold Assist și Call Screening. Această abordare nu este surprinzătoare, având în vedere că marile companii de tehnologie se inspiră reciproc și folosesc aceste asemănări pentru a se provoca reciproc în derâdere.
Cu toate acestea, Google evită să menționeze funcțiile pe care le-a preluat de la Apple, cum ar fi cea mai importantă noutate din Android 16, Live Updates. Astfel, atât Apple, cât și Google, continuă să pregătească schimbări semnificative în designul smartphone-urilor lor, fiecare având propriile abordări distincte.