Campari vinde mărcile Cinzano și Frattina
Grupul italian de băuturi spirtoase Campari a anunțat că a ajuns la un acord pentru vânzarea brandurilor emblematiche Cinzano (vermut) și Frattina (grappa) către Caffo Group 1915, pentru suma de 100 de milioane de euro (aproximativ 117 milioane de dolari), conform Reuters.
Cinzano, fondat în 1757, a fost achiziționat de Campari în 1999, în timp ce Frattina, cunoscută pentru producția de grappa și vinuri spumante, a fost integrată în portofoliul Campari în urma unei achiziții din 2014.
Noul CEO al Campari, Simon Hunt, a declarat că tranzacția ”reprezintă un pas important în strategia noastră de eficientizare a portofoliului prin vânzări de active, permițându-ne să ne concentrăm mai bine resursele comerciale și de marketing asupra mărcilor noastre esențiale”.
În 2024, ambele branduri au reprezentat aproximativ 2% din vânzările nete totale ale Campari, însumând 75 de milioane de euro. Tranzacția este așteptată să fie finalizată până la sfârșitul anului 2025, iar Mediobanca a acționat ca și consilier financiar în cadrul acordului.