Ion Țiriac propune construcția metroului spre Otopeni în 6 luni
Omul de afaceri Ion Țiriac a declarat că ar putea finaliza construcția Magistralei 6 de metrou, care va conecta orașul cu aeroportul Otopeni, într-un interval de doar 6 luni. Această afirmație vine în contextul în care termenul actual pentru finalizarea lucrărilor este estimat pentru anul 2028.
„Dacă mă lăsați să mă duc la Beijing și vin cu câțiva chinezi, facem în 6 luni, ușor de tot”, a spus Țiriac, subliniind că este împotriva construirea unor noi stadioane sau săli în centrul orașului, sugerând că infrastructura de transport ar trebui să fie prioritizată.
În prezent, Metrorex continuă lucrările la linia de metrou spre Otopeni, avansând cu ritm accelerat. Două tuneluri de forare, „Sfânta Maria” și „Sfânta Ana”, sunt deja operaționale, iar progresul este vizibil în execuția stațiilor de metrou planificate.
Ion Țiriac propune soluții pentru metroul spre Otopeni
Ion Țiriac, cunoscutul om de afaceri, a declarat că ar putea accelera lucrările pentru extinderea metroului spre Aeroportul Otopeni. Potrivit acestuia, dacă i s-ar încredința proiectul, ar putea finaliza totul în doar 6 luni, aducând câțiva specialiști din China pentru a contribui la realizarea acestuia.
Țiriac a subliniat că, având expertiza necesară, este încrezător că acest proiect ar putea fi realizat „ușor de tot”.
Această propunere vine pe fondul lucrărilor în desfășurare pentru extinderea liniei de metrou care va conecta Bucureștiul cu Aeroportul Otopeni, un proiect de mare importanță pentru infrastructura capitalului.
Ion Țiriac propune un proiect rapid pentru metroul spre Otopeni
Ion Țiriac a declarat că este dispus să preia responsabilitatea pentru construirea metroului care va conecta Bucureștiul cu aeroportul Otopeni. Acesta a afirmat că, alături de câțiva investitori din China, ar putea finaliza lucrările în doar șase luni, subliniind că procesul ar fi „ușor de tot”.
Proiectul se aliniază cu lucrările în curs de desfășurare pentru noua Magistrală 6 de metrou, care va face legătura cu aeroportul. Lucrările de proiectare și execuție pentru structura de rezistență a stațiilor și tunelurilor sunt deja în avans. Ion Țiriac a evidențiat importanța acestui proiect pentru dezvoltarea infrastructurii din România și pentru facilitarea accesului la aeroport.
În prezent, proiectul beneficiază de un TBM (Tunnel Boring Machine) operațional, care lucrează continuu pentru a excava tunelurile necesare. Ion Țiriac își exprimă încrederea că, cu resursele și expertiza potrivită, metroul spre Otopeni poate fi realizat rapid și eficient.
Ion Țiriac propune o soluție rapidă pentru metroul spre Otopeni
Ion Țiriac a declarat că este dispus să investească în construcția liniei de metrou către Aeroportul Otopeni, oferind o soluție rapidă și eficientă. El a sugerat că, împreună cu câțiva investitori chinezi, ar putea finaliza proiectul în doar 6 luni.
Țiriac a subliniat că, dacă i s-ar încredința acest proiect, ar putea coordona lucrările astfel încât să fie realizate fără întârzieri. Această propunere vine în contextul dezvoltării infrastructurii de transport din București, care include și extinderea rețelei de metrou.
Proiectul Magistralei 6 de metrou
Proiectul Magistralei 6, care va conecta stația Tokyo de Aeroportul Otopeni, include un tronson de 7,6 km și va cuprinde șase stații, printre care Washington, Paris, Bruxelles și Ion I.C. Brătianu. Recent, Metrorex a semnat un contract de execuție pentru structurile de rezistență, ceea ce subliniază angajamentul autorităților pentru finalizarea acestui proiect major.
În acest context, propunerea lui Ion Țiriac de a prelua inițiativa pentru realizarea metroului spre Otopeni ar putea aduce un impuls semnificativ în dezvoltarea infrastructurii de transport din București, facilitând accesul spre aeroport și reducând timpul de călătorie pentru pasageri.
Ion Țiriac propune un proiect rapid pentru metroul spre Otopeni
Ion Țiriac a declarat recent că este dispus să se ocupe de construcția unei legături de metrou între stația 1 Mai și Aeroportul Otopeni. El a afirmat că, împreună cu un grup de investitori chinezi, ar putea finaliza acest proiect în doar șase luni, subliniind că totul ar putea fi realizat cu ușurință.
Propunerea lui Țiriac vine în contextul nevoii de îmbunătățire a infrastructurii de transport care să faciliteze accesul la aeroport, făcând astfel călătoriile mai eficiente pentru toți utilizatorii.