JYSK continuă expansiunea în România
Retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK se pregătește să deschidă patru noi magazine în lunile februarie și martie, atingând astfel un număr total de 150 de unități în România, inclusiv magazinul online. Compania are ca obiectiv deschiderea a aproximativ 15 magazine pe an și își propune să ajungă la o rețea formată din 200 de centre.
Magazinele care urmează să fie inaugurate se află în Târgu Frumos, Tecuci, Caracal și Constanța. „Odată cu deschiderea noului magazin JYSK din Constanța, vom marca o bornă importantă, cea de 150 de magazine în România, moment pe care îl vom celebra printr-o campanie specială”, a declarat Alex Bratu, Country Director JYSK România și Bulgaria.
Obiective și performanțe
În cel mai recent an financiar, retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 1,15 miliarde lei, cu cele mai importante categorii de produse fiind mobilierul de interior, saltelele și mobilierul de grădină. JYSK a observat o creștere semnificativă a vânzărilor în perioada campaniei de Black Friday, având o creștere de 25% a numărului de clienți comparativ cu anul precedent.
Bratu a subliniat că, în ciuda provocărilor economice și a incertitudinilor din ultimii ani, JYSK a reușit să își continue planurile de expansiune și să își atingă obiectivele, demonstrând astfel un model de business adaptabil și eficient.
JYSK Continuă Expansiunea în România
JYSK, un important retailer de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, se pregătește să atingă o bornă semnificativă în România. Compania a intrat pe piața românească în 2007, inaugurând primul său magazin în Oradea.
Performanțe Financiare Remarcabile
În anul financiar 2022 – 2023, JYSK a raportat în România o cifră de afaceri de 1 miliard de lei, cu un profit EBIT de 144,2 milioane lei, ambele indicatori înregistrând o creștere de 19% față de anul precedent. Această performanță vine în contextul unei inflații crescute care a influențat costurile operaționale și puterea de cumpărare a clienților.
Expansiune Globală
La nivel de grup, JYSK deține peste 3.400 de magazine în 48 de țări, cu o vânzare totală de 5,6 miliarde euro în anul financiar 2023-2024, marcând o creștere de 7,6% față de anul anterior. Germania reprezintă cea mai importantă piață pentru companie.
Provocări și Viitor
În ciuda provocărilor cu care se confruntă, JYSK continuă să își consolideze prezența pe piață, ceea ce subliniază angajamentul său față de expansiune și dezvoltare în România.