Lufthansa își revizuiește conceptul de catering pentru zborurile scurte și medii
Începând cu sfârșitul lunii februarie, Lufthansa va înlocui actualul concept de catering „Tasting Heimat” cu o nouă ofertă culinară, dedicată zborurilor pe distanțe scurte și medii. Anunțul a fost făcut de Heiko Reitz, Chief Customer Officer al companiei, într-un comunicat de presă.
Noul concept a fost dezvoltat în colaborare cu principalii clienți ai Lufthansa, fiind adaptat dorințelor și așteptărilor pasagerilor. Reprezentanții companiei au subliniat că, în ultimele luni, au avut loc discuții ample pentru a ajusta meniul conform preferințelor acestora.
Deși detaliile exacte ale noii oferte nu au fost încă dezvăluite, Lufthansa a confirmat că aceasta va include preparate noi și o prezentare îmbunătățită. Această inițiativă face parte dintr-o serie de măsuri menite să optimizeze serviciile oferite și să răspundă mai bine nevoilor pasagerilor.
Noul concept culinar promite să îmbunătățească semnificativ experiența de călătorie pentru pasagerii zborurilor scurte și medii, fiind disponibil de la sfârșitul lunii viitoare.