Magazinele LEMS: Lecții de economie în 2025
În contextul autoausterității potențialilor clienți și a semnalelor unei crize economice iminente, Alexandru Rizea, Director General Lemet, a subliniat că „cred că în 2025 vom învăța lecții de economie”. Aceasta reflectă importanța de a ști când să acționezi, la fel de mult ca și cunoștințele necesare pentru a face cele mai bune alegeri.
Costin Rujoiu, Director Vânzări Lemet, a observat o cerere crescută pentru mobilierul tapițat și colecțiile de living, ceea ce a contribuit la consolidarea poziției pe piață. De asemenea, Alexandru Gheorghe, Arhitect de Interior LEMS, a menționat preferința crescândă pentru mobilierul multifuncțional, care răspunde nevoii de economisire a spațiului, în special în contextul muncii de acasă.
În 2024, LEMS a înregistrat o cifră de afaceri de 356,4 milioane lei, continuând să investească în modernizarea rețelei de magazine. Această tendință de expansiune strategică va continua și în 2025, cu planuri de deschidere a unor noi magazine și optimizarea spațiilor existente, menținând aceleași standarde vizuale și de calitate în toate locațiile.
Magazinele LEMS sunt concepute pentru a crea o atmosferă plăcută și reconfortantă, având ca obiectiv să ofere clienților o experiență de shopping inspirată de ideea de “acasă”.