Hot News
Reacția Ioanei Dogioiu în scandalul plafonării prețurilor: „Un purtător de cuvânt nu vorbește fără mandat. Nu o să îmi cer scuze”
CFR Cluj a transferat astăzi un atacant italian de 30 de ani din Serie C cu statistici dezamăgitoare!
Bărbatul găsit mort pe câmp, la Cumpăna, a fost identificat ca fiind o persoană dată dispărută.
Sucidava Moesica – un sit arheologic descoperit după 1.500 de ani
Câte bilete a vândut Dinamo pentru meciul cu Farul Constanța?
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: „Nașul vehiculelor electrice” analizează strategia de succes a Chinei și eroarea producătorilor occidentali.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Extern > „Nașul vehiculelor electrice” analizează strategia de succes a Chinei și eroarea producătorilor occidentali.
Extern

„Nașul vehiculelor electrice” analizează strategia de succes a Chinei și eroarea producătorilor occidentali.

Data: 26 decembrie 2024 - 07:12
Petrache Poenaru 336
Distribuie
nasul vehiculelor electrice explica strategia de succes a chinei si greseala pe care o fac producatorii occidentali 676ce4f594952

Sursa foto: Google Images

„`html

Strategia de succes a Chinei în domeniul vehiculelor electrice

Andy Palmer, cunoscut ca „nașul vehiculelor electrice”, a oferit un avertisment producătorilor de automobile care consideră că tranziția către vehiculele electrice poate fi amânată în favoarea hibrizilor. Într-un interviu acordat Business Insider, Palmer a menționat că această alegere reprezintă o „treabă prostească” și că riscă să lase companiile occidentale în urmă în fața competitorilor chinezi.

Critica hibrizilor

Palmer, fost CEO al Aston Martin și director de operațiuni la Nissan, a fost un susținător al vehiculului complet electric, având un rol esențial în dezvoltarea Nissan Leaf, prima mașină electrică de masă. El a subliniat că hibrizii sunt o soluție temporară și că amânarea tranziției la vehiculele electrice va face companiile occidentale mai necompetitive. „Hibrizii sunt un drum către iad. Cu cât stai mai mult pe acea tranziție, cu atât mai greu ajungi în noua lume”, a afirmat el.

Ascensiunea brandurilor chinezești

Industria auto a fost profund influențată de ascensiunea brandurilor chinezești precum BYD, care au reușit să cucerească piața locală cu vehicule electrice și hibride de înaltă tehnologie, la prețuri accesibile. Palmer a remarcat că „mașinile chinezești oferă un raport calitate-preț remarcabil” și a evidențiat avansul tehnologic al acestora, în special în ceea ce privește bateriile și software-ul.

Strategia industrială a Chinei

Potrivit lui Palmer, succesul industriei vehiculelor electrice din China se bazează pe o strategie industrială de lungă durată, guvernul chinez investind cel puțin 230 de miliarde de dolari în subvenții pentru producătorii de vehicule electrice din 2009. Această abordare agresivă a permis Chinei să devină un lider pe piața vehiculelor electrice.

„`

Strategia de succes a Chinei în industria vehiculelor electrice

Expertul Palmer subliniază importanța unei strategii industriale solide, afirmând că în ultimele 14 ani, atât SUA, cât și Europa nu au avut o astfel de abordare. Aceasta a permis producătorilor chinezi să își dezvolte rapid capacitățile și să devină lideri pe piața vehiculelor electrice.

Palmer a criticat măsurile protecționiste adoptate de Occident, precum impunerea de tarife, subliniind că aceste acțiuni nu fac decât să „lenevească” industria auto locală și să amplifice decalajul față de competiția chineză. El a sugerat că producătorii auto occidentali ar trebui să se pregătească pentru o concurență acerbă, în special în Europa, unde companii precum BYD și Xpeng își extind ambițiile.

Provocările întâmpinate de producătorii auto japonezi

În contextul creșterii accelerate a gigantilor chinezi în sectorul vehiculelor electrice, Palmer a evidențiat dificultățile întâmpinate de companii japoneze precum Nissan, Toyota și Honda. Acestea se confruntă cu scăderi ale vânzărilor și profitabilității în China, iar Nissan a anunțat concedieri masive de personal.

Palmer a criticat decizia Toyota de a se concentra pe hibrizi, considerând că aceasta a expus industria japoneză într-o poziție vulnerabilă pe piața chineză, care se îndreaptă rapid spre electrificare.

Factorii ce influențează adoptarea vehiculelor electrice

Un alt aspect important discutat de Palmer este reticența consumatorilor de a adopta vehiculele electrice, principala barieră fiind prețul ridicat. El sugerează că pentru a stimula vânzările, prețurile vehiculelor electrice trebuie să se alinieze celor ale vehiculelor cu motoare cu ardere internă.

Palmer a propus, de asemenea, necesitatea dezvoltării unor modele mai accesibile, cu baterii mai mici și autonomie redusă, precum și a unor rețele de încărcare mai extinse, pentru a diminua anxietatea legată de autonomia vehiculelor electrice. Acesta consideră că Occidentul ar trebui să învețe din abordarea Chinei în dezvoltarea unei strategii industriale eficiente.

Strategia de succes a Chinei în industria vehiculelor electrice

China a devenit lider mondial în producția de baterii, un sector esențial pentru industria vehiculelor electrice. Expertul în domeniu, Palmer, a subliniat că, pentru ca producătorii occidentali să recupereze terenul pierdut, ar trebui să adopte strategii similare cu cele ale Chinei. „Dacă Occidentul dorește să-i ajungă din urmă, aș susține copierea chinezilor”, a declarat el.

Palmer a evidențiat că, în prezent, tot lanțul de aprovizionare este dominat de China, adăugând că, chiar și atunci când companiile occidentale își construiesc propriile celule de baterie, acestea depind de mineralele provenite din China. Această situație evidențiază vulnerabilitățile și provocările cu care se confruntă producătorii din Occident în încercarea de a concura în acest domeniu.

Greșelile producătorilor occidentali

Concluzia lui Palmer este că, fără o reformă semnificativă în abordările lor, companiile occidentale riscă să rămână în urma Chinei în domeniul vehiculelor electrice.

Etichete:autoelectricehibridmasinipiata
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent fost lider psd proces pentru indemnizatie la constanta iata ce se intampla cu dosarul 676cdea354b3f Fost lider PSD, proces pentru indemnizație la Constanța. Detalii despre stadiul dosarului
Articolul următor pret fabulos pentru un apartament de patru camere din cartierul coiciu scos la licitatie intr un dosar de executare silita 676ce5c8d7e57 Preț fabulos pentru un apartament cu patru camere din cartierul Coiciu scos la licitație într-un dosar de executare silită.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
reactia ioanei dogioiu in scandalul plafonarii preturilor un purtator de cuvant nu vorbeste fara mandat nu o sa imi cer scuze 68cbf0d78b9bb

Reacția Ioanei Dogioiu în scandalul plafonării prețurilor: „Un purtător de cuvânt nu vorbește fără mandat. Nu o să îmi cer scuze”

18 septembrie 2025
oficial cfr cluj a transferat astazi un atacant italian de 30 de ani de serie c cu cifre jenante 68cbee4d8654e

CFR Cluj a transferat astăzi un atacant italian de 30 de ani din Serie C cu statistici dezamăgitoare!

18 septembrie 2025 3
barbatul gasit mort pe camp la cumpana a fost identificat era dat disparut 68cbec6e5d6aa

Bărbatul găsit mort pe câmp, la Cumpăna, a fost identificat ca fiind o persoană dată dispărută.

18 septembrie 2025 3
sucidava moesica un sit arheologic scos la lumina dupa 1 500 de ani 68cbec1e887d3

Sucidava Moesica – un sit arheologic descoperit după 1.500 de ani

18 septembrie 2025 2
cate bilete a vandut dinamo pentru meciul cu farul constanta 68cbeacd0b975

Câte bilete a vândut Dinamo pentru meciul cu Farul Constanța?

18 septembrie 2025 3
bani pentru sanatate taiati din pnrr spitale din bucuresti constanta sau brasov pierd finantarea europeana din cauza intarzierilor 68cbe7a20d1e4

Bani pentru Sănătate reduși din PNRR. Spitale din București, Constanța și Brașov pierd finanțarea europeană din cauza întârzierilor

18 septembrie 2025 3

Te-ar putea interesa și...

pedro sanchez merge la kiev pentru a reafirma sprijinul spaniei pentru ucraina cand va avea loc vizita 67b71e7447d47
Extern

Pedro Sanchez se deplasează la Kiev pentru a reafirma sprijinul Spaniei pentru Ucraina. Data vizitei.

20 februarie 2025 251
nu musca momeala ce sfaturi a primit zelenski inainte de intalnirea cu trump cele 139 de minute care au rasturnat alianta 67c40a6c4e1b5
Extern

„Nu muşca momeala”: sfaturile primite de Zelenski înainte de întâlnirea cu Trump și cele 139 de minute care au răsturnat alianţa.

2 martie 2025 264
seful diplomatiei de la paris sugereaza ca franta ar putea interzice platforma x ce a cerut acesta comisiei europene 677e5c7411d51
Extern

Șeful diplomației de la Paris sugerează că Franța ar putea interzice platforma X. Ce solicitare a făcut acesta Comisiei Europene.

8 ianuarie 2025 232
analiza relatia speciala dintre donald trump si giorgia meloni care e miza pentru italia si cum poate fi afectata relatia romei cu bruxellesul 6791e33e7d12c
Extern

Analiză a relației speciale dintre Donald Trump și Giorgia Meloni: miza pentru Italia și impactul asupra relației Romei cu Bruxellesul.

23 ianuarie 2025 403
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?