Nissan N7: Primul model electric dedicat pieței chineze
Clienții din China au fost încântați de noul model electric Nissan, N7, dezvoltat în colaborare cu partenerii de la Dongfeng. În prima lună de la lansare, sedanul N7 a înregistrat un volum impresionant de comenzi, atingând 17.215 unități vândute.
Strategia „In China, for China”
Nissan, împreună cu Dongfeng, a anunțat planurile de a lansa două modele NEV (vehicule electrice și hibride) în următorii doi ani. N7 este primul dintr-o serie de patru vehicule, care vor include și un SUV electric, precum și un SUV și un sedan cu motorizări hibride.
Caracteristici și tehnologii inovatoare
Noul N7 este destinat în special familiilor tinere, având două opțiuni de baterii (58 kWh și 73 kWh) și o autonomie maximă de 635 km conform standardelor CLTC. Modelul dispune de tehnologii avansate, inclusiv un sistem de asistență a șoferului numit Navigate on Autopilot, dezvoltat în colaborare cu compania chineză Momenta. De asemenea, N7 include scaune cu un sistem de postură adaptivă, bazat pe inteligență artificială, care îmbunătățește confortul utilizatorilor.
Preț și demografie a clienților
Nissan N7 este disponibil în trei versiuni – Max, Pro și Air, cu prețuri cuprinse între 119.900 și 149.900 yuani, echivalentul a aproximativ 17.000 și 21.000 USD. Interesul mare pentru acest model este atribuit confortului ridicat, încrederii în marcă și prețului accesibil, majoritatea clienților fiind familii cu vârste sub 35 de ani, dintre care 70% sunt pentru prima dată clienți Nissan.
Infrastructura de vânzări a partenerului Dongfeng
Partenerul Nissan, Dongfeng, a început să transforme rețeaua de distribuție pentru a răspunde cerințelor tot mai ridicate ale clienților chinezi. Compania a creat peste 100 de centre de distribuție dedicate mașinilor electrice și PHEV, precum și peste 500 de centre de comenzi în întreaga țară. De asemenea, a fost lansată o aplicație online pentru programarea în service și urmărirea comenzilor.
Nissan lansează primul model electric creat pentru piața din China
Nissan a anunțat lansarea noului său model electric N7, dedicat în special pieței din China. Această inițiativă face parte din strategia mărcii de a întări prezența sa pe cea mai mare piață auto din lume.
Pe lângă modelul N7, Nissan pregătește și alte trei modele electrice care vor fi lansate în curând. Compania speră că aceste noi vehicule vor contribui semnificativ la consolidarea poziției sale în acest sector competitiv.