Noi restricții de circulație în centrul Bucureștiului
Începând de sâmbătă, 21 iunie, ora 05:00, primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a anunțat implementarea unor noi restricții de circulație în zona centrală a Bucureștiului, ca urmare a lucrărilor de refacere a planșeului de la Piața Unirii.
Șoferii care se deplasează dinspre Universitate pe Bdul Corneliu Coposu către Patriarhie vor folosi un drum provizoriu cu trei benzi, dintre care una va fi dedicată transportului în comun (STB), având trotuare amenajate. Circulația pietonală către metrou nu va fi afectată.
De asemenea, șoferii care vin dinspre Calea Victoriei sau Eroilor nu vor mai putea circula pe Splaiul Independenței, între Piața Națiunile Unite și stația de metrou Piața Unirii 1. Aceștia vor fi nevoiți să utilizeze o rută ocolitoare prin fața Palatului Parlamentului, continuând pe Bdul Unirii, unde sunt deja amenajate două stații STB temporare.
Băluță a făcut un apel către toți șoferii să respecte noua semnalistică rutieră, menționând că nu vor fi impuse alte restricții de trafic în această etapă, inclusiv în ceea ce privește dezafectarea fântânilor arteziene, programată pentru 1 iulie.
Lucrările de reabilitare sunt esențiale pentru siguranța structurală a zonei intens circulate, având ca scop îmbunătățirea infrastructurii și asigurarea unei durabilități de 100 de ani pentru planșeu.
Noi restricții de circulație în centrul Bucureștiului
Autoritățile din București au anunțat implementarea unor noi restricții de circulație în centrul orașului, ca parte a lucrărilor de infrastructură planificate. Aceste restricții au fost inițiate în special în sezonul estival, când traficul este mai redus, pentru a minimiza disconfortul cetățenilor.
Una dintre măsurile luate este închiderea Splaiului, considerată cea mai neplăcută restricție, având scopul de a facilita lucrările necesare în zonă.
Edilul capitalei a subliniat importanța intervenției complete pentru a evita lucrări suplimentare și blocaje în viitor. În acest context, se lucrează la înlocuirea rețelelor edilitare vechi și la modernizarea planșeului, care va avea dimensiuni de 360 m lungime și 30 m lățime, cu o grosime crescută de la 70 la 140 cm.
În ceea ce privește planurile pentru o pasarelă pietonală subterană între magistralele de metrou, edilul a menționat că proiectul este în discuție, dar nu există finanțare disponibilă pentru această lucrare deocamdată.