Una caldă, altă rece pentru Becali: Marca „Steaua” scoasă la licitație?
Patronul FCSB, Gigi Becali, a declarat că ar fi dispus să plătească aproximativ 500.000 de euro pentru a achiziționa marca „Steaua”, subliniind că această sumă ar fi convenabilă având în vedere performanțele slabe ale echipei în ultimii ani.
Pe de altă parte, fostul stelist Eugen Trică a avansat ideea că marca „Steaua” ar trebui scoasă la licitație, sugerând că prețul de plecare ar trebui să fie unul considerabil, de 100 de milioane de euro. „Vrea cineva ca marca Steaua să fie scoasă la licitație. Ea trebuie să plece de la un preț. Din punctul meu de vedere, Steaua, cel mai mare brand din România, ar trebui să plece de la o sumă de 100.000.000 de euro,” a afirmat Trică.
Gigi Becali a comentat această situație, spunând: „Dau 500.000 de euro ca să terminăm cu scandalurile. O marcă valorează cât produce. Cât au produs ei (CSA Steaua) în 10 ani? Pagubă au produs.” El a mai menționat exemple ale altor licitații, cum ar fi Universitatea Craiova, care a fost achiziționată cu 28.000 de euro, și Rapid, care s-a vândut cu 10.000 de euro.