Paris Hilton vrea să construiască următorul Disney
Cunoscută ca o figură emblematică a culturii pop, Paris Hilton își propune să își lase amprenta în lumea afacerilor și a divertismentului viitorului. La 44 de ani, Hilton este fondatoarea și CEO-ul companiei 11:11 Media, un conglomerat global de entertainment care acoperă totul: de la albume muzicale, emisiuni TV și cărți, până la produse de consum și proiecte în metavers.
”Vreau să construiesc următorul Disney. Așa cum Bob Iger vede Disney, așa văd eu 11:11 Media, o combinație între comerț și comunitate, un ecosistem complet care include televiziune, video, audio, produse și metavers”, a declarat Hilton pentru CNBC, în cadrul Changemakers Summit 2025 de la Los Angeles.
Printre proiectele recente ale lui Paris Hilton se numără o linie de produse de îngrijire a pielii, un show culinar pe Netflix, o continuare a reality show-ului ”The Simple Life” alături de Nicole Richie pe Peacock, un podcast true crime în pregătire, un serial animat pentru copii și apariții constante în reclame pentru branduri precum Sonic și Crocs.
Hilton a subliniat că își dorește să facă doar lucruri care o pasionează și nu vrea să fie limitată la o singură categorie. De asemenea, a menționat că spiritul antreprenorial i-a fost insuflat din familie, fiind strănepoata lui Conrad Hilton, fondatorul lanțului Hilton Hotels. În ciuda acestui lucru, ea a dorit să construiască ceva pe cont propriu, afirmând: ”Afacerea e ceva ce am în sânge. Nu am vrut să fiu cunoscută doar ca nepoata Hilton. Am vrut să fiu cunoscută ca Paris.”
Paris Hilton continuă să își extindă imperiul media cu scopul de a transforma viziunea sa în realitate, având ambiția de a deveni un nume de referință în industria divertismentului, similar cu ceea ce a realizat Disney de-a lungul timpului.
Paris Hilton vrea să construiască următorul Disney
Paris Hilton își propune să dezvolte un imperiu media care să rivalizeze cu cel al Disney. Aceasta își folosește influența și experiența acumulată pentru a crea un brand puternic, menit să inspire și să aducă bucurie publicului.
Hilton a demonstrat că poate transforma provocările personale în oportunități, găsindu-și vocea și scopul prin intermediul documentarului său din 2020, ”This is Paris”. Acest moment a marcat o cotitură în cariera sa, oferindu-i ocazia de a folosi platforma sa pentru a face o diferență semnificativă. Astfel, ea își dorește să folosească aceste lecții de viață pentru a construi o rețea media inovatoare, care să reflecte valorile și viziunea sa creativă.