Hot News
Se întoarce Dennis Politic la Dinamo? Anunțul lui Zeljko Kopic
Sprijin pentru România după incursiunea dronei rusești: Franța condamnă Moscova și trimite avioane Rafale pe flancul estic al NATO
Tragedie în sportul românesc! Fostul fotbalist de la Steaua și U Cluj a decedat la 67 de ani
Test de cultură generală: Diferența dintre oprire și staționare.
Anna Connelly: inventatoarea necunoscută care a salvat mii de vieți
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.
Economic

Profit.ro TV – Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român în hipermarket. Premiile instant și reducerile pot schimba loialitatea față de un brand pe loc.

Data: 18 martie 2025 - 07:31
Petrache Poenaru 268
Distribuie
video profit ro tv alexandru petrea ceo highlight agency cozile sunt factorul principal care il deranjeaza pe consumatorul roman in hipermarket premiile instant si reducerile pot schimba lo 67d9041f3bbbf

Sursa foto: Google Images

Impactul cozilor asupra experienței de shopping a românilor

Conform unui studiu realizat de Highlight Agency, românii continuă să aprecieze experiența de cumpărături, în ciuda presiunilor financiare și a contextului economic imprevizibil. Alexandru Petrea, CEO-ul companiei, afirmă că „cozile sunt factorul principal care îl deranjează pe consumatorul român atunci când merge în hipermarket”. Deși se aștepta ca majorarea veniturilor și a prețurilor să fie principalele preocupări, studiul a relevat că românii sunt mai stresați de timpii de așteptare și de dificultățile legate de parcarea în hipermarketuri.

Loialitatea față de branduri influențată de reduceri și premii instant

Studiul a evidențiat, de asemenea, că românii sunt foarte receptivi la reduceri și promoții, cu 72% dintre respondenți arătând o sensibilitate crescută față de aceste oferte. Petrea subliniază că „premiile instant și reducerile pot determina schimbarea loialității față de un brand pe loc, pentru peste 70% dintre consumatori”. Această capacitate de a influența rapid deciziile de cumpărare face ca retailerii să fie mai atenți la tipul de stimuli pe care îi oferă consumatorilor.

În plus, Petrea menționează că „Generația X preferă gadget-urile în proporție de 79%”, ceea ce sugerează că premiile pot fi un factor decisiv în atragerea consumatorilor. De asemenea, Gen Z este foarte deschisă la experiențe de gamificare în cadrul campaniilor promoționale, ceea ce ar putea influența semnificativ alegerile lor de cumpărare.

Preferințele consumatorilor români în hipermarketuri

Alexandru Petrea, CEO al Highlight Agency, a evidențiat că cozile reprezintă principalul factor de deranj pentru consumatorii români atunci când se află în hipermarketuri. El observă că oamenii din generațiile mai în vârstă au o rută bine definită la cumpărături, fiind atenți la cozi și locuri de parcare.

Petrea subliniază că aceste persoane, de obicei cu o listă de cumpărături pe hârtie, sunt foarte conștiente de reduceri și promoții. De asemenea, plasarea produselor la capătul de raft este esențială pentru a atrage atenția lor, întrucât nu sunt deschiși să cumpere din zona caselor de marcat, având o rută stabilită. Aproape 80% dintre ei apreciază premiile de tip gadget, ceea ce sugerează că astfel de oferte pot influența decizia de cumpărare.

În plus, studiile arată că plasările speciale au un impact semnificativ asupra achizițiilor. Aproximativ 40% dintre consumatori sunt influențați de aceste plasări, iar o plasare corectă în zona caselor de marcat poate determina 64% dintre cumpărători să acționeze impulsiv. Generația Z este cea mai receptivă la plasările speciale, cu un procent de 52%, în timp ce Baby Boomers preferă plasările de tip capăt de raft.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent foto farmaceutica remedia semneaza o noua investitie 67d900b6abf67 Farmaceutica Remedia anunță o nouă investiție
Articolul următor salariul sefului ford taiat pentru ca nu si a atins obiectivele suma primita ramane insa impresionanta 67d904307a0c3 Salariul șefului Ford redus din cauza neîndeplinirii obiectivelor, dar suma primită rămâne impresionantă.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
revine dennis politic la dinamo anuntul facut de zeljko kopic 68c98e1be83aa

Se întoarce Dennis Politic la Dinamo? Anunțul lui Zeljko Kopic

16 septembrie 2025 5
sprijin pentru romania dupa incursiunea dronei rusesti franta condamna moscova si trimite avioane rafale pe flancul estic al nato 68c98793177cc

Sprijin pentru România după incursiunea dronei rusești: Franța condamnă Moscova și trimite avioane Rafale pe flancul estic al NATO

16 septembrie 2025 257
tragedie in sportul romanesc fostul fotbalist de la steaua si u cluj a murit la 67 de ani 68c98710acd7b

Tragedie în sportul românesc! Fostul fotbalist de la Steaua și U Cluj a decedat la 67 de ani

16 septembrie 2025 7
test de cultura generala care este diferenta dintre oprire si stationare 68c9859a15b97

Test de cultură generală: Diferența dintre oprire și staționare.

16 septembrie 2025 257
anna connelly inventatoarea uitata care a salvat mii de vieti 68c9858502bac

Anna Connelly: inventatoarea necunoscută care a salvat mii de vieți

16 septembrie 2025 331
cel mai mare lac din marea britanie este pe moarte 68c9857048c41

Cel mai mare lac din Marea Britanie „se află în pericol”

16 septembrie 2025 7

Te-ar putea interesa și...

renault face angajari pe banda in china pentru a si consolida operatiunile cu automobile electrice acasa 67496f5b730d8
Economic

Renault angajează masiv în China pentru a-și întări operațiunile de automobile electrice în țară

29 noiembrie 2024 257
anul 2025 va fi unul dintre cei mai caldurosi trei ani inregistrati vreodata 675ae165b40ec
Economic

Anul 2025 va fi ”unul dintre cei mai călduroși trei ani” înregistrați vreodată.

12 decembrie 2024 273
bei tripleaza la trei miliarde de euro finantarea industriei apararii din ue 68498b22be534
Economic

BEI crește finanțarea industriei apărării din UE la trei miliarde de euro

11 iunie 2025 24
sunt majorate bugetele tuturor serviciilor de informatii per total cu peste 20 cea mai mare crestere la sts 679c93d940324
Economic

Bugetele serviciilor de informații sunt majorate cu peste 20%, cu cea mai mare creștere la STS.

31 ianuarie 2025 376
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?