WeReload vizează extinderea internațională și distribuția de eSIM-uri
Startup-ul WeReload, fondat de Alin Bucsai, își propune să devină un distribuitor de produse eSIM pentru operatorii de telefonie mobilă începând cu anul 2026. Compania este deja în discuții cu parteneri din Luxemburg, Franța și Italia pentru a-și extinde activitatea internațională.
„Oferim conectivitate la internet în peste 200 de destinații, fiind o soluție ideală pentru cei care nu au roaming inclus în abonamentele lor”, a declarat Bucsai. Aplicația WeReload, care permite achiziționarea de eSIM-uri pentru date mobile în roaming, este disponibilă atât pe iOS, cât și pe Android.
Bucsai a menționat că aplicația a atins deja 10.000 de descărcări și că au început să genereze venituri prin contracte B2B cu platforme precum Edenred, MyBenefits și UP România, care oferă beneficii extrasalariale angajaților. Startup-ul se află în prezent în două programe de accelerare, unul în România și altul în Croația.
Cu toate acestea, WeReload se confruntă cu provocări, precum lipsa fondurilor pentru o promovare mai agresivă a aplicației și neînțelegerea conceptului de eSIM de către consumatori. „Este esențial să educăm utilizatorii despre avantajele eSIM-urilor, deoarece această tehnologie va câștiga popularitate în următorii 3-5 ani”, a adăugat Bucsai.
Startup-ul este în căutarea unei runde de finanțare pentru a susține această expansiune și pentru a depăși provocările întâmpinate pe piață.
WeReload își propune să devină distribuitor de produse eSIM începând cu 2026
Alin Bucsai, fondatorul WeReload, a declarat că compania intenționează să devină un distribuitor de produse eSIM pentru operatorii de telefonie mobilă începând cu anul 2026. Bucsai a menționat că în prezent se află în discuții cu diverse companii din Luxemburg, Franța și Italia pentru a integra produsele WeReload în platformele lor.
„Ne dorim ca începând cu 2026 să fim un distribuitor de produse eSIM pentru operatorii de telefonie mobilă”, a adăugat el. Această direcție face parte dintr-un program mai amplu de scalare a afacerii, care va include atât strategii B2C, prin campanii de marketing, cât și B2B, în care WeReload va acționa ca resealer.