Hot News
Se solicită dizolvarea Consiliului Local Mereni. Aceasta nu ar fi o premieră!
ADIO, Abator! Continuă demolarea fostelor hale de producție: în locul lor vor apărea blocuri moderne
Încă două blocuri de 12 etaje în Mamaia!
Un fost traficant de persoane din Constanța, căruia i-a explodat BMW-ul într-o parcare, reabilitat de instanță
Parcul de la Registrul Auto Român va fi amenajat cu fonduri europene.
CONTACT
PulsLocal
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Citind: Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Distribuie
Caută
PulsLocalPulsLocal
Font +/-Aa
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sport
  • Curiozitati
  • Evenimente
Urmați-ne
© 2024 pulslocal.ro
PulsLocal > Economic > Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Economic

Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!

Data: 13 decembrie 2024 - 13:06
Petrache Poenaru 350
Distribuie
foto proprietarul unui salon de coafura din romania explica tendinta privind avansul de 50 care poate fi pierdut noi platim 50 din necazurile clientilor toti se vaita de acelasi lucru 675c04e4cdedd

Sursa foto: Google Images

Proprietarul unui salon de coafură din România explică avansul de 50%

Proprietarul unui salon de coafură din România a implementat un sistem de rezervare care impune un avans de 50% din valoarea programării. Acest avans poate fi pierdut dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 de ore înainte. Motivul acestei decizii este creșterea numărului de programări neonorate, care a generat pierderi semnificative pentru afacere.

Impactul programărilor neonorate

În ultimele patru luni, pierderile cauzate de programările neonorate au depășit 72.000 de euro. Proprietarul subliniază că aceste pierderi afectează toți antreprenorii din domeniul serviciilor, inclusiv medici, restaurante și saloane, care se confruntă cu aceleași probleme. Costurile fixe (chirii, salarii, utilități) rămân neacoperite atunci când programările nu sunt onorate.

Schimbarea comportamentului clienților

Conform proprietarului, comportamentul clienților s-a schimbat drastic, iar programările online au crescut semnificativ în ultimii trei ani, dar odată cu această creștere a venit și o tendință de neprezentare. El menționează că, în alte domenii, cum ar fi turismul sau cinematografia, neprezentarea duce la penalizări, iar acest principiu ar trebui să se aplice și în sectorul de înfrumusețare.

Necesitatea unui avans pentru sustenabilitate

Proprietarul consideră că implementarea acestui sistem nu afectează clienții care respectă programările, ci este o măsură necesară pentru a asigura sustenabilitatea afacerii. El atrage atenția asupra faptului că, fără un avans, pierderile financiare se reflectă în creșterea generală a prețurilor, afectând toți clienții.

Proprietarul salonului GETT’S discută despre avansul de 50% și provocările clienților

Proprietarul salonului de coafură GETT’S din România a explicat recent tendința de a solicita un avans de 50% din partea clienților, subliniind că această practică este menită să împărtășească riscurile financiare. „Noi plătim 50% din necazurile clienților. Facem pierderea jumate/jumate cu clienții, atât timp cât va fi sustenabil, tocmai pentru că ne dorim și apreciem fidelitatea acestora”, a declarat proprietarul.

Cu toate acestea, el a observat o fractură în modul de gândire al clienților, care, pe de o parte, nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile dificile, dar, pe de altă parte, se așteaptă ca salonul să suporte costurile generate de acestea. „Deși înțelegem problemele complexe pe care viața le aduce, nu ne permitem să plătim pentru necazurile clienților”, a adăugat acesta.

Antreprenorul a subliniat că, în ciuda digitalizării și a beneficiilor aduse de tehnologie, feedback-ul din partea clienților a fost lipsit de recunoștință. „În cele 7 luni în care suportăm 50% din necazurile clienților, nu am auzit un singur «mulțumesc», ci doar reacții emoționale și critici”, a menționat el.

Acesta a lansat un apel către toți clienții și jucătorii din industrie să susțină și să promoveze sisteme similare, care să împărtășească responsabilitățile financiare și să contribuie la o relație mai echitabilă între prestatori și beneficiari.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video se deschide circulatia pe un nou tronson de autostrada cum arata din drona 675c017aa18ac Se deschide circulația pe un nou tronson de autostradă: Cum arată din dronă
Articolul următor galerie foto cum arata stadioanele pe care arabia saudita le are in plan pentru cea mai mare cupa mondiala din istorie 675c07fe867b7 Cum arată stadioanele pe care Arabia Saudită le are în plan pentru „cea mai mare Cupă Mondială din istorie”
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
se cere dizolvarea consiliului local mereni n ar fi prima data cand se intampla asta 690951d61fd60

Se solicită dizolvarea Consiliului Local Mereni. Aceasta nu ar fi o premieră!

4 noiembrie 2025 10
galerie foto adio abator continua demolarea fostelor hale de productie in locul lor vor rasari blocuri moderne 69094cdac7062

ADIO, Abator! Continuă demolarea fostelor hale de producție: în locul lor vor apărea blocuri moderne

4 noiembrie 2025 8
inca doua blocuri de 12 etaje in statiunea mamaia 69094a7d274c4

Încă două blocuri de 12 etaje în Mamaia!

4 noiembrie 2025 348
un fost traficant de persoane din constanta caruia i a bubuit bmw ul intr o parcare reabilitat de instanta 690945f3149b0

Un fost traficant de persoane din Constanța, căruia i-a explodat BMW-ul într-o parcare, reabilitat de instanță

4 noiembrie 2025 231
parcul de la registrul auto roman ar urma sa se amenajeze cu fonduri europene 690943c6621e9

Parcul de la Registrul Auto Român va fi amenajat cu fonduri europene.

4 noiembrie 2025 13
un inotator din constanta implicat in dosare de inselaciune si talharie 69093c6d186f7

Un înotător din Constanța, implicat în cazuri de înșelăciune și tâlhărie

4 noiembrie 2025 257

Te-ar putea interesa și...

serbia isi promoveaza oferta turistica la timisoara romanii sunt buni consumatori 681e293667458
Economic

Serbia își promovează oferta turistică la Timișoara: „Românii sunt buni consumatori.”

10 mai 2025 233
foto dinamo a vandut sute de tricouri intr un interval record fara ca suporterii sa stie cum arata 67f942c90929a
Economic

Dinamo a vândut sute de tricouri într-un interval record fără ca suporterii să cunoască designul acestora

12 aprilie 2025 350
actiunile de pe podium aproape 80 din tranzactiile de la bvb 6849ca9340a98
Economic

Acțiunile de pe podium – aproape 80% din tranzacțiile de la Bursa de Valori București

11 iunie 2025 86
foto familia dobra prezinta primele detalii legate de galeria comerciala ce va fi construita in locul fostei fabrici energomontaj dupa ce a vandut jumatate din teren catre kaufland si lidl 677f10e5129a9
Economic

Familia Dobra prezintă primele detalii legate de construirea unei galerii comerciale în locul fostei fabrici Energomontaj, după ce a vândut jumătate din teren către Kaufland și Lidl.

9 ianuarie 2025 394
PulsLocal

PulsLocal.ro este platforma de știri care îți aduce informația de care ai nevoie.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE

Rămâi informat și conectat la ceea ce contează – PulsLocal transformă fiecare știre într-o experiență clară și concisă, potrivită pentru ritmul tău.

  • © 2024 pulslocal.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?