Puma își adaptează lanțul de aprovizionare la tarifele din SUA
Brandul german de articole sportive Puma a anunțat o reducere semnificativă a volumului de produse expediate din China către Statele Unite, ca parte a adaptării lanțului său de aprovizionare la noile tarife impuse de SUA. Directorul financiar al companiei a declarat că Puma ia în considerare, de asemenea, posibilitatea creșterii prețurilor pe piața americană.
Puma a redus ponderea produselor provenite din China pentru piața americană la doar 10% și intenționează să o diminueze și mai mult. Compania s-a orientat către Vietnam, Cambodgia și Indonezia ca principali furnizori pentru SUA. Directorul financiar, Markus Neubrand, a subliniat că Puma va urmări scumpirile operate de concurență înainte de a decide asupra unei creșteri de prețuri: „Nu vrem să fim primii care modifică prețurile pe piața americană.”
Impactul tarifelor și relocarea producției sunt aspecte cheie pentru Puma, similar cu provocările întâmpinate de rivalii săi, Adidas și Nike. De asemenea, Puma a raportat o creștere marginală a vânzărilor de 2,08 miliarde de euro în primul trimestru, menținându-și prognoza pentru 2025, fără a lua în calcul impactul potențial al tarifelor americane.