Revolut lansează o nouă funcționalitate pentru combaterea scam-urilor
Revolut, companie fintech cu 4 milioane de clienți în România, a anunțat recent lansarea unei noi funcționalități: apelurile în aplicație. Această măsură este menită să ajute clienții să se protejeze de scam-urile prin impersonare și să faciliteze un contact direct și sigur cu echipele de relații cu clienții.
Scam-urile de impersonare reprezintă un tip de fraudă unde escrocii pretind că sunt reprezentanți ai unei bănci sau ai altor autorități, încercând să convingă victimele să le divulge date personale sau să le trimită bani. Revolut a implementat apelurile în aplicație ca o soluție eficientă, deoarece acestea nu pot fi replicate de escroci, oferind astfel un mediu sigur pentru interacțiunea cu clienții.
Apelul se realizează doar după ce a fost confirmat în prealabil în chat-ul din aplicație, asigurându-se că utilizatorul este conștient de această interacțiune. În prezent, serviciul este disponibil pentru clienții retail, urmând să fie extins și la segmentul B2B.
Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut, a declarat: „Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulți utilizatori. Noi credem că soluția este să oferim clienților instrumentele necesare pentru a rupe vraja escrocilor, înainte de a le trimite bani.”
Revolut încurajează utilizatorii să folosească chat-ul din aplicație pentru a contacta departamentul de Relații cu clienții, considerându-l cel mai sigur mod de a comunica cu compania, indiferent de problemele întâmpinate.