Secretul lui Fabrizio Romano în lumea transferurilor
Fabrizio Romano, jurnalist de renume specializat în transferurile din fotbal, a împărtășit secretele meseriei sale în cadrul unei prezentări la universitatea Sorbona din Paris. Cu o carieră începută la doar 16 ani, Romano a devenit o figură proeminentă în domeniu, atrăgând 35 de milioane de urmăritori pe Instagram.
Unul dintre cele mai importante momente din cariera sa a fost întâlnirea cu Mauro Icardi în 2009, care i-a adus primul subiect major: transferul jucătorului de la Sampdoria la Inter Milano în 2013. „Am simțit atunci adrenalina transferurilor și am înțeles că era ce voiam să fac”, a spus Romano.
Obsesia și dedicarea ca fundament al succesului
Romano a subliniat importanța abnegației în cariera sa, menționând că, la început, a petrecut luni întregi așteptând în fața hotelurilor pentru a discuta cu oameni din fotbal. „Ce a făcut diferența pentru mine este obsesia. Trebuia să fiu canalizat pe pont în fiecare clipă”, a explicat el.
Strategia de comunicare și provocările transferurilor
Referitor la modelul său economic, Romano a precizat că veniturile sale provin din sponsorizări și că nu dorește ca nimeni să plătească pentru informațiile pe care le furnizează. „Strategia mea de comunicare este aceea ca informația să circule foarte repede prin intermediul Instagram sau Twitter”, a adăugat el.
În cadrul discuției, a menționat și provocările întâmpinate, precum „foiletonul Mbappe”, care a fost o telenovelă de transferuri complicată, dar și momente amuzante, cum ar fi transferul lui Marc Cucurella, când un club a publicat o dezmințire oficială la informația sa. „Am contactat din nou sursele mele, care mi-au spus să nu mă impacientez, pentru că asta face parte din joc”, a concluzionat Romano.