Secretul eMAG: Cum sunt prezentate ofertele de produse
Iulian Stanciu, președintele executiv al eMAG, a dezvăluit modul în care compania ordonează produsele pe platformă. Conform acestuia, eMAG folosește un algoritm care prioritizează afișarea articolelor cu cea mai mare probabilitate de vânzare, nu neapărat pe cele care generează cele mai mari profituri pentru companie.
„Noi la eMAG avem un algoritm care ordonează produsele atunci când intri într-o categorie. Nu le punem primele pe cele la care câștigăm cel mai mult, le punem primele pe cele cu probabilitatea cea mai mare să se vândă,” a explicat Stanciu. Această abordare reflectă dorințele consumatorilor, care subliniază importanța prețurilor competitive, a reducerilor și a livrării rapide.
Stanciu a subliniat că, spre deosebire de eMAG, statul prioritizează dezvoltarea serviciilor care îi aduc beneficii financiare imediate, neglijând adesea cerințele cetățenilor și interacțiunile frecvente pe care aceștia le doresc.
„Rolul nostru este să producem studii pentru a arăta ce este important și să mergem să le susținem în fața decidenților politici,” a adăugat Stanciu, subliniind importanța considerării percepțiilor și dorințelor oamenilor în procesul de decizie. Acesta a menționat necesitatea colaborării cu administrațiile locale pentru a îmbunătăți rapid și vizibil serviciile pentru cetățeni.
Șeful eMAG dezvăluie strategia de prezentare a ofertelor
În cadrul unei recente declarații, președintele executiv al eMAG a explicat modul în care sunt prezentate ofertele la produse pe platforma lor. El a subliniat că produsele nu sunt afișate în funcție de profitabilitate, ci printr-o strategie diferită. „Nu le punem primele pe cele la care câștigăm cel mai mult”, a afirmat acesta, sugerând că abordarea companiei se axează mai mult pe transparență și pe experiența utilizatorului.
Stanciu a accentuat importanța digitalizării și a transparenței în gestionarea datelor, subliniind că cetățenii trebuie să aibă control asupra informațiilor lor. „Transparența este un punct foarte important dacă vorbim de digitalizare. Cetățeanul trebuie să fie în controlul datelor, astfel încât să poată vedea cine a avut acces la informațiile sale și beneficiile acumulate”, a adăugat el.