Shein va continua să vândă produse în Statele Unite
Shein, retailerul online de modă rapidă, va continua să își vândă produsele în Statele Unite, în ciuda tarifelor vamale impuse de administrația americană, conform declarațiilor lui Donald Tang, președintele executiv al companiei. Într-un interviu acordat AFP, Tang a afirmat că modelul de afaceri al Shein le permite să își aprovizioneze clienții indiferent de situația politică.
„Nu ne concentrăm asupra politicii vamale. Vom găsi o modalitate de a aproviziona clienții cu produsele noastre indiferent de situație”, a declarat Tang. Compania, care are 90 de milioane de clienți americani, se angajează să facă „tot ce îi stă în putere” pentru a-i proteja pe aceștia de eventualele efecte negative ale tarifelor.
Shein a reușit să livreze toate comenzile clienților chiar și în timpul pandemiei Covid, fără a crește prețurile, demonstrând astfel o adaptabilitate remarcabilă în fața provocărilor comerciale.
Shein, retailerul de modă, își va menține activitatea de vânzare în Statele Unite, în ciuda provocărilor legate de transparență și impactul asupra mediului. Compania se pregătește, de asemenea, pentru o posibilă listare pe bursă în acest an, cu Londra ca locație favorizată pentru acest demers.
Donald Tang, un reprezentant al companiei, a subliniat importanța transparenței, afirmând că acest lucru va ajuta Shein să câștige încrederea publicului, esențială pentru creșterea pe termen lung. De asemenea, marca lucrează pentru a-și îmbunătăți imaginea, investind 200 de milioane de euro în parteneriate pentru circularitate și reciclare în Europa.
În contextul criticilor privind lipsa de transparență cu privire la originea produselor, Shein a răspuns întrebărilor ridicate de autorități. Cu toate acestea, ONG-uri precum Prietenii Pământului au exprimat îngrijorări legate de impactul negativ asupra mediului, menționând că Shein adaugă în medie 7.200 de modele noi pe zi, contribuind la emisii semnificative de CO2.