Starbucks anunță modalitatea de informare a angajaților despre concedieri
Lanțul de cafenele Starbucks a comunicat angajaților săi printr-o scrisoare, semnată de noul CEO, Brian Niccol, despre desfășurarea concedierilor în cadrul companiei. Aceasta este prima reducere de personal de la Starbucks din 2018, când au fost concediați 300 de angajați.
În prezent, Starbucks are aproximativ 361.000 de angajați în întreaga lume, iar Niccol a fost angajat în septembrie cu scopul de a revitaliza compania, care se confruntă cu o scădere semnificativă a vânzărilor.
Conform informațiilor din „Financial Times”, compania a cerut angajaților care lucrează la birou să rămână acasă și să utilizeze metoda de lucru „smart working” pe durata întregii săptămâni. Aceștia vor fi informați din confortul propriilor case dacă se numără printre cei care vor fi concediați.
Starbucks a decis să concedieze peste 1.000 de angajați din zona corporate și să elimine din meniu băuturi considerate prea complexe și nepopulare, în încercarea de a relansa vânzările.
În plus, compania a anunțat că va impune angajaților de top să se prezinte la birouri cel puțin 3 zile pe săptămână. Aceasta se aliniază cu o nouă politică de restricție a accesului în cafenele, care vor fi rezervate exclusiv clienților și angajaților Starbucks.
Starbucks anunță angajații despre procesul de concediere
Starbucks a informat angajații cu privire la modul în care vor afla dacă sunt sau nu concediați. Conform anunțului, angajații sunt sfătuiți să rămână acasă și să își verifice e-mailul pentru a primi detalii despre situația lor profesională.
Acest mesaj a fost transmis în contextul unor schimbări organizaționale care au loc în cadrul companiei. Starbucks își dorește să asigure o comunicare clară și eficientă cu angajații săi în această perioadă de incertitudine.