Cea mai nouă rețea socială deținută de Meta, Threads, a început să testeze afișarea reclamelor, care au fost absente până acum pe platformă. Adam Mosseri, șeful Instagram și Threads, a anunțat că a fost inițiat un test pentru introducerea reclamelor pe această rețea, care concurează cu X.
Testul implică afișarea reclamelor unui număr limitat de utilizatori, înainte de extinderea acestora la întreaga rețea. Reclamele vor apărea între postări, similar cu modul în care funcționează pe Facebook și Instagram. Meta a selectat un număr limitat de branduri pentru a participa la acest test.
Brandurile vor putea extinde campaniile publicitare existente pe Threads, utilizând infrastructura de publicitate deja existentă. De asemenea, acestea vor avea la dispoziție un filtru pentru a alege nivelul de „sensibilitate” al conținutului alături de care vor fi afișate reclamele, oferindu-le un anumit control asupra locațiilor publicitare.
Threads are deja peste 300 de milioane de utilizatori, iar introducerea reclamelor este așteptată să ajute compania să-și crească veniturile. La început, se preconizează că va fi afișat un număr redus de reclame, dar se estimează că acesta va crește semnificativ în timp, așa cum s-a întâmplat și cu Facebook și Instagram.