UiPath renunță la departamentul de Quality Assurance din România
UiPath, primul unicorn românesc listat la bursa din New York, a decis desființarea departamentului de Quality Assurance (QA) din București. Această măsură implică terminarea contractelor angajaților care se ocupau de testarea software-ului.
Compania le oferă angajaților posibilitatea de a-și găsi locuri de muncă în alte departamente, cum ar fi dezvoltarea software-ului, unde există posturi disponibile. Totuși, echipa QA responsabilă pentru produsul principal al UiPath, Studio Desktop, va rămâne activă pentru următoarele 12 luni, în cadrul unei perioade de tranziție către testarea complet automatizată.
Decizia coincide cu ceea ce co-fondatorul UiPath, Daniel Dines, numește „actul II” al istoriei companiei, anunțând că în curând UiPath va lansa o nouă tehnologie, numită Agentic Automation, care va permite inteligenței artificiale să execute sarcini complexe, asemănătoare celor realizate de angajații umani.
La nivel global, UiPath are aproximativ 4.000 de angajați, dintre care 1.100 se află în România. Echipa de Quality Assurance din România număra aproximativ 25 de membri înainte de această restructurare.