Sezamo lansează un nou serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție
Supermarketul online Sezamo introduce, începând de astăzi, serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție, oferind clienților posibilitatea de a returna ambalajele direct de acasă. Fiecare ambalaj returnat va fi răsplătit cu 1 leu, în perioada 10 – 23 februarie, clienții având ocazia să primească dublul valorii fiecărui ambalaj.
Clienții care plasează o comandă la Sezamo vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru ambalajele SGR. Aceștia vor putea strânge ambalajele complet goale, curate și cu eticheta intactă, pe care le vor sigila în sac și le vor predă curierului. Punctele acumulate vor intra automat în contul Sezamo și vor fi valabile timp de un an.
Curierul va ridica un singur sac cu ambalajele per livrare, iar după ce ambalajele ajung în depozit, ele vor fi numărate, sortate și pregătite pentru reciclare.
După consumarea celor 10 saci primiți gratuit, clienții vor putea achiziționa saci suplimentari pentru colectare de pe site-ul Sezamo sau din aplicație.
Un nou serviciu de colectare a ambalajelor
Rohlik, retailerul care își desfășoară activitatea în mai multe țări europene, a anunțat lansarea unui nou serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție, direct de la domiciliul clienților.
Plata dublată pentru ambalaje returnate
Acest serviciu va oferi o compensație de 1 leu pentru fiecare ambalaj returnat, încurajând astfel reciclarea și responsabilitatea ecologică.