ZTE își propune să își dubleze cota de piață în România
Compania chineză ZTE, un jucător important în producția de telefoane mobile, are ca obiectiv creșterea cotei sale de piață în România de la aproximativ 2% la 4% în următoarele 12 luni. Florin Vlad, Terminal Sales Director la ZTE Corporation, a declarat că compania vizează o dublare a vânzărilor în acest interval.
„Avem o țintă de creștere a vânzărilor de 100% în următoarele 12-18 luni. Acum avem undeva la 2% și vrem să ajungem la 4-5% în privința cotei de piață”, a explicat Vlad. Atingerea acestui obiectiv este posibilă prin colaborarea cu toți retailerii din România.
Momentan, ZTE este prezentă în mediul online și colaborează cu operatorul mobil Telekom Romania Mobile Communications, însă în retail offline este activă doar în rețeaua Carrefour. Compania are discuții active cu Altex și Flanco, care sunt considerați jucători importanți pe piață. „Intrarea în cele două rețele ne va ajuta, cu siguranță, la atingerea obiectivului de cotă de piață în următoarele 12 luni”, a adăugat reprezentantul ZTE.
În iulie 2024, ZTE a revenit pe piața locală de smartphone-uri cu lansarea noii game nubi, adaptată nevoilor consumatorilor moderni. Compania își propune să îmbunătățească poziția pe o piață în care a observat fluctuații în vânzări, dar care prezintă oportunități de creștere prin strategii bine definite.